Eg gir opp…!

 

 

I går gikk eg i tenkeboksen…Ble såååå i tvil, for du skjønner…Eg er ikkje helt fornøyd med fargen her, eg like den for den er skikkelig flott, men fortsatt ikkje helt riktig! Til dette prosjektet er det viktig at alt stemmer…Har vel muligens kommet frem til at Mini Sterk blir litt for tynt siden prosjektet i seg selv blir ganske stort…sukk...da vil også selve motivet eg skal strikke bli noe smalt, ja jo eg KAN forstørre motivet ganske enkelt, men dog…Hmm Faktisk så styrte eg litt på garnjakt før eg kjøpte Mini Sterk til denne prosjektet for det var det med den fargen, har ikkje funnet den fargen som er 100& riktig…før i går….SANT VEL! Strikkemekka har også salg, bare for å si det og fargen fant eg i DETTE GARNET!! Aldri prøv akkurat dette, men eg liker kvaliteten….men om det passer til mitt prosjekt vet eg ikkje…Det står at garnet er flott til struktur og flette f.eks og DA tror eg dette blir bedre til mitt prosjekt, det er jo også noe tykkere – Ergo større motiv uten at eg må sette i gang det matematiske hjernehalvdelen for hjelp…Kan jo være en fordel.

Så da er dette prosjektet på vent noen dager til det nye garnet dundrer ned på trappa mi! Woop Woop! Eg har jo Still Light`n min så eg er ikkje uten strikkekos, det er faktisk umulig *ler* Kom hjem fra tur for litt siden, har i grunnen bare skiftet klær og skal straks ut igjen! Full fart ned på posten med alle garnpakkene som skal sendes og så skal eg hente Amira på jobb og turen går videre til sydame. Nå blir det bunad på Amira, eg arvet jo mor mi sin og den går videre til Amira ♥ Me får skravles mer litt senere 🙂

 

 

 

HA EN LATTERLIG FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Ikke alltid man treffer rett på første forsøk, men det er jo litt av utfordringen med å tenke selv. Blir helt sikkert bra til slutt.
      Spennende det nye garnet. Ikke hørt om det

Siste innlegg