EG GIR OPP!

Designet av Isabell Kraemer

 

Åååå har du sett!! Det er bare noen dager siden eg falt helt ut pga DENNE og nå kommer det jaggu meg enda en!! Jaja, ganske 2 vidt forskjellige design, men…En Kraemer ER en Kraemer og eg MÅ HA DEN!! Bare, ta et minutt og studér: Ok, i første øyekast en ganske enkel genser, men se på de sirlige og rene detaljene!?! IKKJE SANT!?!? Genseren er jo ganske enkelt skamlekker i all sin rene enkelhet ♥ LOVE IT! Det er denne type genser som eg fiiiint kunne hatt i alle farger! Jepp, en i hver av ALLE fargene eg ikkje kan leve uten, rett og slett!

 

 

Designet av Isabell Kraemer

 

Alle disse detaljene bare popper opp etter hver som du strikker deg nedover. Jepp, du starter opp, et par kjappe Short Row i nakken og skulderformingen og alt bare “blir til” og så er det full fart nedover magen og ermene. VOLÁ! 🙂

 

 

ALDOUS
Bildene over
Fra 84 cm til 155 cm i overvidde
Fordelt over hele 9 størrelser

 

 

 

* * * *

Ok, så ble det rangling i natt også…klokka var neeesten 03 før eg traff puta! Kan skylde på en lang kwil i går
(sånn typ nesten 4 t) + koselig selvskap på kwellen. Oh Yes! Når Amira og eg slipper skravla løst, ja da springer langeviseren! Heldigvis fikk eg sove til nesten halv 10 i dag så da burde eg
vær litt i rute i forhold til en ok døgnrytme 🙂

Planer for dagen er så mangt…Me må innom det “fryktinjytende” IKEA! Eg blir som regel veldig desorientert der inne og er alltid veldig glad når eg kommer ut igjen! Me skal ha slike plater til å ha mellom benken og overskapene + en del annet dill til kjøkkenet (Hekkan der er det mye fint/tøft som eg ikkje var klar over at me trengte!?! Jepp, satt på nett i går og har skrevet liste!!) og HVIS eg kan finne meg minimum 2 deilige sofaputer så er eg fornøyd! PÅ returen må me innom Maxbo…SELVFØLGELIG hadde me 2-3 plater for lite med parkett! Tok ikkje høyde for gulvet under komfyr og oppvaskmaskinen i utregninga, jaja…

Kjøkkenet nærmer seg ferdig…neeesten…Nå er ALT malt (ikkje selve kjøkkenet da), men tak og vegger + det er lagt nytt gulv! Å fy filleren det er blitt så fint!! Med tiden så skifter me nok kjøkkeninredningen, men nå syns eg faktisk også det ble mye finere med en annen veggfarge 🙂 Ellers venter me på en del nye hvitevarer og når de er på plass skal noe nytt lages til der hvor me hadde bord og stoler tidligere, HVA det blir,
ja det er eg søren ikkje sikker på ennå.

Før eg stikker på badet må eg bare rydde litt kjøkkenet, ja ut og inn av oppvaskmaskinen vettu.
Det har lett for å hope seg opp når det meste er kaos.

 

 

 

LAG DEG EN SUPER DAG

 

 

 

 

Go`klem fra ei optimistisk Vibbedille 🙂

2 kommentarer
    1. jo genseren var fin den,lett å la seg friste av mange vakre strikkeprosjekter,og en slik strikker nok du iløpet av høsten/vinteren tenker eg .Spennende med nytt kjøkken da,og ja Ikea er noe for seg selv,nå har ikke vi Ikea så det er år mellom hver gang jeg setter mine føtter innom dei dørene :=)

      1. Me har Ikea rett borti høgget her og eg overser det hver gang me kjører forbi haha Men i dag måtte eg inn!! Kom ikkje ut før etter 3 stive timer!!! Nå blir det minst 10 år til nesten gang! 🙂

Siste innlegg