Eg måtte gi tapt gitt….

 

Sjelden eg pleier å gi opp på ting, men når det ikkje er verdt det, da dropper eg det. Konsekvensene blir liksom større enn gleden av å gjennomføre *ler* Dette kan om mulig forveksles med en gallestein når eg tenker meg om, men dette er altså ei lakriskule med vindstyrke 15 fra Chili Klaus sin kalender! Kjøpte jo den kalenderen til Dib i år fordi han alltid virker veldig Upåvirket når han knasker habanero…Dette skulle vise seg slå tilbake på meg selv da hver luke inneholder både 2, 3 og 4 biter! IKKJE SANT! Men altså i går kwell måtte eg bække ut! Dib? Vel, han slukte hele, tygget og svelget som ingenting…! For min del får det bare være, selv om Bunny “truet” med å henge meg ut som pingle fikk meg ikkje til å spise den!

Denne kalenderen har også luke den 31. og Dib hadde alt for mange argumenter til å åpne den i forrigår – “Det er en saus mamma, og chilisaus passer ikkje til vår nyttårsmat!” Siden eg ikkje så problemet med akkurat det åpnet han den og den var ganske sterk sa han, eg tok litt på fingeren, bommet på munnen og sausen havnet på leppa….etterpå så det ut som eg hadde det munnsåret….Holder meg til Tabasco heller eg

Som fortalt i går skulle eg alt for tidlig ut i dag!! Hadde tannlegetime kl 07:40 pga uhellet mitt i går med en nøttepose! Sto opp kl 05:50 – Før alarmen!! Jaggu var det godt, ikkje bare trenger eg litt tid på kwisten, men verden var glassert ute! Oj Oj! Gikk ut 07:15 og hadde med meg 2 flasker varmt vann i tilfelle dørene var helt håpløse….Låsene var fine så eg tok ei hurtig“skraping” med vannet – Gikk som en drøm, men det var ganske glatt før eg kom meg ut på hovedveien. Kom meg kjapt og trygt frem til tannlegen, og der gikk det også som en drøm:

 

 

 

 

Når det først er så gale at eg faktisk har fullprotese med tenner er dette helt H E A V E N! Tenk å bare sitte der, skravle med tannlegen, se på tv mens hun pusser/gnikker og sliper, ja det er jo nesten som en syforening —> Fullstendig smertefritt og ganske morsomt 🙂 Hun fikset med glans og det er ingenting som tilsier at dette skal skje igjen med det første, men om så er skal eg videre til tannteknikkerene som laget tennene for et nytt støp til den aktuelle tanna. Skal også tilbake overnyttår fordi eg vil freshe opp overprotesen og det gjøres også hos teknikkerene 🙂 Ha`kke tid nå før jul + at det er ingenting eg MÅ, men eg tenker at det er på tide 🙂

Nå skal eg snart ut igjen, frisørtime kl 12 og DET trengs kan du si! Skal bli herlig å roe ned på de litt viltre krøllene, alltid herlig å få en time og 2 hos frisøren – Roe helt ned et øyeblikk før eg skal hjem
å smelte noen plater sjokolade 🙂

 

 

HA EN SUVEREN DAG

 

Trekker JULEKOS 2 når eg kommer hjem!

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

4 kommentarer
    1. Så bra at d gikk greit hos tannlegen. Men du, hadde vert litt forsiktig med varmt vann trikset ditt når d blir endel kaldere… grævla kipt om ruta sprekker pga stor varmeforskjell…. Men dei har eit fantastisk stoff som du bare sprayer på. Is deg vekk eller noe sånt.
      Ha en fiiin dag både hos frisør og på kjøkkenet!

Siste innlegg