Eg skal bli kunstner…

Reklame | Rito Hobby

 

….ja det hadde vært noe det! Vil tro eg hadde vært rimelig sulten stort sett hele tiden for dette tar jaggu meg tid! Hvis ikkje måtte eg kreert store kunstverk som betalte så godt at det holdt med ett i året 😀 Tenk det du? Lage en ting, solgt den og sååå kunne man bare koset seg resten av året til neste unike kunstverk poppet opp?

 

 

 

 

Uansett hvilken hobby man styrer med så er godt verktøy viktig, eg har laget mye leire/trolldeig og brukt en del kjøkkenredskapet til hjelp. Jo da, mye funker, men takke meg til Dette Verktøysettet eg bestilte da eg prøvde meg på clayringer! Sylskarpe verktøy som kan markere de minste detaljer uten å “rive ned” alt som er rundt 🙂

 

 

 

 

Det tar tid å jobbe med leire, greit å la den få tørke ut av og til når eg føler meg ferdig en plass. Hadde litt problemer i starten med å få leira til å henge godt på gipsen. Vann funker jo som regel godt, det gjorde det på dette også, men nå har eg trødd til å brukt Karlsonlim i tillegg! Litt kjipt om noe begynner å falle av når eg sitter å maler figuren *ler* Nei, eg skal ikkje le for tenk om det skjer!?!?

Nå har eg “kledd” hele magen på “fisken” med leire sånn at den er glatt og fint. Litt struktur har det jo blitt etter at eg brukt gipsrullene, men syns det er greit på resten av figuren- Der er det jo skjell uansett 🙂

Ellers har eg gjort ferdig alle de små julefigurene i Diamond Painting, men eg trooor eg drøyer litt med å starte på den Flamingoen og tar heller å perler litt armbånd. Har også startet på en ny serie; Outer Banks (enn så lenge kjekk), greit å ha noe å se på mens eg strikker og monterer bamser 🙂 Til middag serverte eg i dag Hot Chilisupper OG fiskesupper, noen mer sart mage i denne heimen!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

6 kommentarer

Siste innlegg