Eg vant, Bunny!!

 

Passet fint å finne noe koselig i postkassa i dag, litt positiv input er alltid godt! En konvolutt fra The Bunny him self i Drammen inneholdt Flaxlodd og et meget passende strykemerke, skal komme tilbake til hvorfor det er passende….! Grunnen for innholdsrik konvolutt er fordi eg vant på Påskekosen til Bunny sin blogg 🙂

 

 

 

 

Tror du jammen meg ikkje eg vant også!?? JuHuuu 50 kr er 50 kr og det kan også bety 2 nye lodd og hele 4 nye muligheter til å vinne! Forrige gang eg vant Flaxlodd av Bunny sa eg han skulle på 10% av gevinsen om eg vant, ja og det gjelder også denne gang. Nå er jo 50 kr lite å dele på så eg satser på større gevinst i morgen 🙂

Takk skal du ha Bunny!

 

 

 

 

Det var også en liten pakke i kassa i dag, kjøpt og betalt av meg selv. Den inneholdt 600 små cellofanposer
i diverse størrelser som eg skal pakke inn alt nipset eg holder på å lage. Min innstilling er at det som
skal bli med på Tananger Dagene skal også SE bra ut 😀

Litt tilbake til den Bunnystrykemerke, det er jo midt i blinken! Ikkje bare pleier eg plukke med meg morsomme strykemerker selv når eg finner de, MEN!! Woop Woop! I for sommer kjøpte eg meg en tøff Jeansjakken og i år er det på tide å gjøre den enda tøffere! Vasket den i dag, nå henger den til tørk, men planene er ganske skumle MoHaaa I helga har eg tenkt å piffe den opp med litt av hvert og da skal eg selvfølgelig finne plass til en søt bunny – Helt klart!

Men nå venter perlebrettene og serie på meg!

 

 

KOS DEG!
Svipp gjerne innom Give Away`n HER på bloggen!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg