Elsket og hatet…

 

Solamessen ble avsluttet med en god latter i dag…! Monica og eg skulle bare ta en siste runde i hallene for å se om det var noe mer å handle….Så kommer det fra hu Monica: “Ååå der ligge hu Vibbedille!” Hæ??
Så peker hun på gulvet; “Tror ikkje du er like godt likt av alle”, åsså lo me godt!
*Ler*

Nå er det ikkje sånn at eg tror noen har krøllet visittkortet mitt og kastet det i sinne hehe Var mange småtroll som elsket standen min og nervøse mødre “fóret” dem med visittkort slik at de ikkje skulle røre – Tror me både var overtrøtte og fullstendig utslitte for det ble mye fjolling de 2 siste timene…Klokka gikk såååå sent! Ganske rart…her har me jobba på i mange måneder å forberedt oss til denne helga…åsså vil me bare hjem!?! Rart det der…men eg har virkelig funnet ut at eg ikkje liker å stå på messe å selge egne ting…! Eg kunne solgt andre sitt…men mitt eget!? Vanskelig…likevel har me vel bestemt oss for å bli med neste år også…Mine endringer blir å ha med 0 ting som er rettet mot folk som strikker…lite strikkere denne helga?? Hvor var de…liksom *ler litt til* Gikk unna med marmelader og go`saker, og den søteste kunden var han som kjøpte Nintendoinspirert Perlepynt til jul! Det var utrolig kjekt, ikkje bare en, men flere forsvant sammen med han – Skikkelig gøy!

Var veldig få, bortsett fra de som visste hvem eg og bloggen var, som visste hva som hang å dinglet på det store treet mitt…maskemarkører?? Hva var det?? Det hele ble litt morsomt ja, men eg fortviler ikkje for fy søren me 4 damer som sto side om side har hatt det løye!

Me hadde Jorunn på hjørnet med alle sine 598 sokkepar som forøvrig var en super modell for Monica sine vesker…ikkje spør! Der etter kom Monica (MocinaDesign) som syns det var superkleint når de som kjøpte forundringsposer sto å pakket de opp rett for an oss! (Ingen grunn til det for posene innholdt utrolig flotte ting!) åsså har du meg da, urokråka med makk i ræva og til siste satt skjønne Tone med de lekreste dukkeklærene eg har sett! Eg visste eg hadde henne fra et sted, men eg klarte ikkje plassere henne…det var først i dag eg tilfeldig spurte hvor hun jobbet...Stoff og Stil var svaret, ikkje sant.…Har jo raidet hyllene der inne noen ganger, men greit å parkere personene man omgås med 🙂 Neste år tar me heeeele rekka med stander der me sto i år, 2 hver om ikkje enda mer. Me skal rule hele messa kan du si 🙂 Gøy og gøy! Å nei hvis eg sjekker banken har eg ikkje gått i +, ikkje så mye i pluss i allefall, ikkje min feil….det var alt for mye flott! Har også shoppet til Kirkens Bymisjon; Kjøpte resten av de voksne ullsokkene til Jorunn og brukte av pengene som eg har samlet inn her på bloggen – Har ennå en del tusen igjen og det skal kjøpes mer ull, fra hvor får me se. Jorunn skal svinge seg rundt og få strikket noen voksne herresokker også – I år skal ingen fryse ♥

Eg vet at det sitter mange å venter på at eg skal poste overskuddet, det kommer og det er nok litt til alle som vil ha tenker eg 🙂 Åsså skal eg vise de N Y D E L I G S T E juletrærene eg har kjøpt, eg ble det dønn forelsket….En eldre herremann som laget de og han var litt beskjeden i forhold til eget arbeid “Han måtte ha noe å potle med” svarte han. Men lekkert herfra til dit! Eg spurte om han hadde nettside eller om han solgte på nett, men nei da han solgte egentlig ikkje sånn da, men ble med på messa sammen med et annet fam.medlem. Eg har fått lov å dele info om han slik at hvis noen faller like hardt som meg så kan man sende han en melding og trær vil bli sendt 🙂 Eg lover et virkelig flott håndverk!

Nå er eg egentlig sååå trøtt at eg kunne sovet til mandag, føler eg har vært på tidenes fjelltur – Har 8-9000 skritt både i går og i dag og det er bra gjort når eg har stått på stand! Dette var gøy! Satser på å legge ting ut sånn passe fortløpende i morgen og sender kjapt etter hvert – En del av tingene havner nok også
i Denne Julekalenderen! Ho Ho

 

 

 

NATTINATTI

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram

Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Nattinatt , høres ut som en innholdsrik dag. Gleder meg til bilder av juletreet du kjøpte 😌

    2. Dette er den kjekkeste helgen eg har hatt på lenge!!
      Me lo og lo på slutten, var trøtte alle sammen( noe med lufta i hallen?) 🧐
      Ja oppvisningen min på veska til Monica var ett syn…
      Tusen takk for en herlig helg GroVibeke, Monica og Tone med 😃. Me hadde det gildt!!
      Og takk til hun som stod bak veggen min, hun ble det og gode samtaler med 😊
      Starter i morgen på sokkene. Men nå, god natt 😴

Siste innlegg