En av de fineste….

Designet av Marie Greene/ Laine Magazine

 

Selv om det fortsatt er Still Light Tunic som er min store favoritt når det kommer til kjoler/tunika, så er absolutt denne herlige Lotta saken like hakk i hæl! Liker veldig godt halsen på denne, ja hele fronten syns eg er pen!
I dag er det knusende 13 minus her hos oss så det er absolutt innafor å drømme om å svinse lettkledd i en kjole ned til Rema…Hekkan, -13 er ganske kaldt! Heldigvis skinner sola fra skyfri himmel og det er vindstille….
Et eventyrlig vær egentlig!

 

 

Designet av Marie Greene/ Laine Magazine

 

Kjolen er strikket i tynn ull, et av mine favoritter: Tuku Wool ♥ En vår/sommer tunika kan godt være i denne type ull uten å bli for varm 🙂 Når eg ser på Aamu som eg strikker i samme garn vet eg med sikkerhet at en tunika kommer til å få et flott fall i dette garnet 🙂 Ååå eg har så mye eg har lyst å slenge på pinnene mine…sukk

 

LOTTA
Bildene over
Fra 87 cm til 127 cm i overvidde

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

Min nærmeste kurv i dag…3 høner og en beinløs sjiraff…Egentlig er det ren galskap, men akk så gøy! Eg kom jo ikkje i mål med høne nr 3 i natt, men har håpet i dag! Eg gru gleder meg til tovinga! Går det rett vest vet eg ikkje om eg gidder strikke nye…Som du muligens har fått med deg har eg jo strikket noen kyllinger også, har lagt ut et par materialpakker på de som du har muligheten å snappe til deg! Svipp i såfall innom Her et øyeblikk 🙂

Planer for dagen? Hmm eg vet eg burde satt på en maskin eller 15 med klær…har ikkje giddet den siste uka *ler* Trodde eg skulle slippe å gå ut i dag, men så tok eg siste skwett med Ingefær når eg sto opp….SUKK!! Orker ikkje å stå opp i morgen og ikkje ha noe, da blir det en kjip dag i morgen! Det passer meget dårlig siden eg skal til legen å ta prøver + at planen er å kjøre til Amira og Eirik etterpå. Så ja, da må eg jo ut i dag da…

Men ok, eg kan strikke å gjøre det, få ingefæren på kok og SÅ kan eg jo strikke mens eg vasker klær –
Det hørtes ut som en ca plan for dagen 🙂 Jadda!

 

 

LAG DEG EN FIN
DAG DU OGSÅ

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Den kjolen(som du har strikka altså) var kjempefin👍 Men litt for mye arbeid for meg, tenker jeg😉

Siste innlegg