En Dagsjobb!

 

Da var det gjort og det tok meg ca hele dagen. Var ute inne i mellom å spraymalet noe, men resten av dagen gikk
i grunnen til dette…⇑ Godt med hva som er gjort gitt, nå er det
“bare” alle marmeladeglassene som skal pyntes litt…har noen av de også…tar de i morgen tenker eg…

 

 

 

 

Tidlig i dag suset eg sammen nok en porsjon med Pikekyss…Trengte litt flere farger og siden det snart
er jul ble det altså…GUL! Hvorfor ikkje, frisker nå litt opp det da 😀

 

 

 

Det som gjorde at det tok extra tid er fordi eg valgte å legge på en vinyltekst…Først skulle den skjæres og så måtte eg plukke den, montere på Trasfertape og sååå klistre på hver boks…Disse boksene kjøpte eg på Aliexpress forresten 🙂 Kunne jo selfølgelig valgt meg en svart tusj og gjort det mye raskere….men, nå har eg gitt meg selv muligheten til å “komplisere” det hele litt – *Detaljer*

Tja, kanskje eg får finne frem rullen med røde silkebånd og pynte noe annet også? Skrive noen flere
prislapper i samme slenge, eller muligens eg bare setter meg til å male…Jadda...

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram

Vibbedille på TikTok

8 kommentarer

Siste innlegg