En Drømmegenser

Designet av bunnymuff – Mona Zillah

 

Eg har så lenge eg kan huske (de siste årene i allefall) hatt veldig lyst på en genser á’ la denne. Masse mønster, smått mønster, ja for det må være det man kaller fairisle i TYNT garn, ja f.eks Jamieson&Smith som den orginalt er strikket i ♥ Det må være en drøm av et strikketøy! Likte jo denne extra godt pga halsen 🙂 Det eneste eg tenkter på er; Det mønsterarket må være helt ekstremt!?! Spesielt om det ikkje er i farger og bare “tegn” for fargen!! Da hadde eg kapitulert før eg starta hehe Tror bare eg må kjøpe mønsteret å se det an og sååå bør eg etter hvert få i hus garnet….Egentlig kan denne også fint strikkes i Holst Supertsoft (og gudene skal vite at eg har mange farger i hus!) men så er det noe ved J&S eg liker så godt….det minner jo om Finull bare mye tynnere….*sukk*….
Livet er hardt gitt *ler*

 

HUMBOLDT
Bildet over
Fra 79 cm til 159 cm i overvidde

 

Dessuten er det rause mål på denne og det er søren ikkje bare bare
med så mye mønster! BRAVO!

 

 

 

 

Designet av bunnymuff – Mona Zillah

 

Hvis du syns det ble vel mye mønster på den genseren kan du jo trene med et par herlige julekuler 🙂 Ho Ho Ho

 

SWATCH BAUBLES
Julekuler
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

Endelig fredag OG helg! Vel, eg skal hente mor mi kl 13 for å kjøre henne til Biltilsynet så helt helg er det jo ikkje…Fikk da startet på litt jul med perlene i går kwell så eg er absolutt i gang. Egentlig burde eg startet på den der narren eg skal lage, men akkurat nå så skyyyver eg den litt foran meg….må tenke mye selv på den og DET trengte eg ikkje i går! Sånn egentlig burde ha brukt denne helga på sokkestrikking! Jepp, det er det eg bør, fingen er absolutt bedre så det burde gå greit. Men men, først må eg få starte helga! I kwell har Amira og eg en date på kjøkkenet og Taco er på menyen og DA først starter helga 🙂
Eg må nesten begynne å bevege meg og komme i gang!

 

 

LAG DEG EN GOD
FREDAG OG KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg