“Lille Petter edderkopp…”

Reklame | Rito Garn&Hobby

 

Eg har holdt det eg lovet meg selv i morges: Intet husarbeid i dag! Nop, eg har kun perlet så nå er eg stiv i nakken og litt “doggete” i øynene! Ja eg er ganske søvnig faktisk, men nå er Halloween i boks 🙂 Har ingen flere Halloween perleplaner så spisebordet er igjen ryddet og nå skal det i allefall få stå i fred frem til tirsdag.
Så sant som Anja ikkje kommer med noen flere mønster akkurat nå…

Gul edderkopp: Transparent perler nr 207-14

 

 

 

 

Perlet en edderkopp i går kwell og i dag ble det 5! Ja og det tar tid skal eg love deg, de er slettes ikkje så små. Gratis mønster på disse edderkoppene ligger ute på Anja Takacs sin blogg 🙂

På de 2 hvite edderkoppene har eg brukt grønne selvlysende perler nr: 207-55
På de andre har eg brukt gjennomsiktige perler og derfor blir de ganske fine når de henger på vinduet!
Hang de opp med blank Nanotape og da synes det ikkje fra utsiden heller.

Rosa Edderkopp: Transparent perler nr 207-72
Lilla Edderkoppe: Transparent perler 207-24
Grønn Edderkopp: Transparent perler 207-16

 

 

 

 

Tenk at edderkopper kan være sååå søte ♥
Er sikker på at om de perles i svart/grått blir det kjempetøffe, og muligens litt skumle.

 

 

 

De to med selvlysende perler fikk plass her på murveggen sammen med…

 

 

 

…det andre Halloween stæsjet!

 

 

 

Sånn *klapper i hendene* Nå er inngangspartiet ferdig. Det finnes også et Skjelett i boka Perletid som eg hadde planer om å perle, det er kjempetøft og eg har veldig lyst….får se. Tar en perlehviledag og sååå får eg sjå 🙂
Ååå eg GLEDER meg til eg skal pynte til jul her ute! Ho Ho Ho

 

 

 

Det er faktisk ganske fasinerende med disse selvlysende perlene!
Har i grunnen alltid syns at slike ting er litt “Nerd”, men akk så kult da!

 

Alt eg har av perler og brett får eg fra Rito Garn&Hobby!
Uansett hva du måtte trenge av hobbystæsj får du der inne, bare nevner det 🙂

 

 

Nå er det der i mot frem med strikketøyet og noe “sladder”
på Tv sammen med Amira, også kalt kvalitetstid ♥

 

 

KOS DEG OG HA
EN DELIGE KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg