En helt (u)normal mandag…

 

Altså…dette ble ganske enkelt perfekt, i allefall om eg skal tro oppskriften: 23 cm før toving og 18 cm etter 🙂 Tok i underkant av 1 t i tørketrommelen (Da var den ganske våt da eg la den inn) – Tenker eg bør få ut mer vann når eg skal tove de neste. Men ja, absolutt bedre å tove i tørketrommelen i steden for å sette på et vaskeprogram man ikkje kan stoppe 🙂 Føles trygger for meg i allefall. Nå når det var første gang satte eg alarmen på 10 min om gangen, aldri godt å vite hva maskinen vil gjøre hehe Men det gikk bra, ganske enkelt perfekt!

 

 

 

 

Så derfor heklet eg like godt en til i går, går rasende fort:
Ca 1 episode av The Good Doctor *ler*

 

 

 

 

Akkurat nå har eg jo lyst å hekle mange i forskjellige farger! Denne hylla er smekkfull i passende garn! Hvis eg skal troooo statistikkene så var det mange som fikk med seg innlegget om disse i går hehe Kanskje det blir noen under de 1000 juletrær i år? Eg tenker å ha noen selv, men så får eg se hvor mange eg hekler, etter hvert

 

 

Ellers er det fortsatt GARN IGJEN her, det er også en pose som er passende til toving!

 

 

 

 

Har jo også startet på an igjen inne på Gasskammeret (Lilledoen i gangen) SHIT eg ser ikkje frem til å vaske dette rommet etterpå! Det er et tjukt lag med STØV over alt, men alt er lett å vaske bort, kommer nok bare til å ta noen bøtter med vann! Er bare sisterna som ser ut som den har fått en soloppgang i regnbuens farger…. For å si det sånn; Hvis eg skulle basert meg på å gjort dette ute i løpet av sommeren hadde det ikkje blitt mye gjort…NOE må man jo ofre tenker eg hehe Fikk plutselig en ide hva eg kunne gjøre med de husene eg lakkerte i feil farge tidligere….Nå blir det GØY! Blir noe stilige blikkfang etter hvert 😀

Men NÅ, nå skal eg ut! Har noe eg må ut å fikse! Om det blir tur i dag så blir det ikkje før litt senere 🙂 I morgen tidlig er det til Farsund (Begravelse av en gammeltante på 103 år!) Me er 5 stk som drar sammen – Blir nok en fin tur og en fin avsluttning ♥ I morgen kveld blir det å pakke for eg drar på 2 dagers hyttetur m/turer og er hjemme igjen på torsdag – Blir garantert veldig kjekt. Me skulle jo dra til Skåpet i morgen, men nå ble det ikkje sånn
og resten av perioden var DNT hyttene fulle av skoleklasser.

 

 

 

LAG DEG EN GOD MANDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg