En liten BarselGave?

Designet av Knitting by Post

 

Noe eg alltid har elsket å strikke er gaver til nye verdensborgere! Veldig ofte går eg HELT av hengslene og strikker til den store gullmedaljen! Nå er det en stund siden det kom et nytt tilskudd i vår familie, men du kan jo ta en titt på hva du f.eks kan fylle en Barselkoffert med HER og HER

Er det noe de små som regel får for mye av så er det jo klær, dette vokser de lynkjapt i fra og veldig ofte er det mye som de ikkje rekker å bruke. Det er jo litt nedtur for oss som har strikket det, men pytt pytt. Strikker du eller på annen måte lager et kosedyr, ja så kan de har det i årevis 🙂 Disse skjønne Gnomene faller inn under den kategorien og fordi det er noe de får som nyfødt er det også noe som absolutt kan være aktuelt å ha på hylle i et tenåringsrom nettopp fordi den har sååå mange minner

 

Bed Time Gnome
One Size

 

 

 

 

Designet av Knitting by Post

 

Hvem blir vel ikkje forelsket i en Unicorn??

 

DAYDREAM THE UNICORN
One Size

 

 

* * * *

 

 

Ååå nå sitter eg her og prøver å lade! Gudene skal vite at eg føler meg utladet! Uka har gått i ett hele tiden føler eg uten mulighet for å få noen minutter alene! Derfor gikk eg tidlig å la meg i går, ja før midtnatt faktisk og det med tanke på å stå tidlig opp i dag! Hadde alarmen på kl 8 så eg fikk ca 8 timer søvn hvis eg ikkje tenker på at eg våknet kl 3 drivvåt av svette!! Snudde bare dyna som heldigvis var iskald på andre siden og sovnet igjen. Så ja, til nå har eg hatt ca 1,5 t helt i fred og ro! Eg blir ganske sliten og sur om det går veeeldig lenge uten at eg får litt tid alene så eg har satt på speedlading nå for eg aner jo ikkje hvordan denne dagen blir hehe Min plan er å ha en dag i fred og ro hvor eg kan sitte å brodere/strikke, gjerne høre på et par Pod`er som eg ennå ikkje har fått hørt og SÅ har eg lyst å se på serie! Var planen i går kveld også det, fikk se ca 20 min sammenhengende før eg bare ryddet sammen og heller gikk å la meg 🙂

Ellers? Tja, det ser ganske bra ut ute med sol og blå himmel, men det er meldt litt spredte regnbyger ut over dagen. Ikkje de høyeste temperaturene så sånn sett kunne det like godt ha vært i midten mars! Tenke eg skulle få inn litt av Reddikene og satt ned i nye frø. Reddikene tenkte eg å putte i en salat litt senere,
det blir bakte poteter i kwell og da kan eg fint også spise en salat 🙂

Tenker eg tar meg en kopp kaffi til og når det begynner å livner i leiren skal eg ta
meg en lengre dusj så får eg bare ta dagen der i fra 🙂

 

 

 

 

LAG DEG EN ROLIG
OG FIN LØRDAG DU OGSÅ

 

 

 

 

Go`klem fra ei Litt Sliten Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg