En Perfekt Mandag

 

Tja, dette er altså da min mandag i bilder! Usedvanlig rolig faktisk, ja det er supersjeldent og det er ikkje løgn en gang!! I steden for å starte på kjøkkenet som vanlig beholdt eg bare pysjen på og rigget meg godt til rette på Hobbyrommet. Flippet opp laptop`n og fortsatt på “Børning” filmene *ler*. Aner ikkje hvordan eg kom på disse, men eg satt i stua å så nr 1 før eg la meg i går og fikk en herlig feel good følelse.Da var det bare å fortsett i dag da, med både nr 2 og 3 😀 Fikk heklet en del på det lille søte (Viktige) prosjektet som skled inn på sidelinja i helga.
Så nå er det nok snart i allefall en fornøyd mann i Drammen 😀 Kjekt å hekle litt sånn en gang i blant selv om teppene eg har lyst å hekle står i kø…De får vente for etterpå er det rett tilbake til jakka mi.

 

 

 

 

Fra det ene til det andre; Her er beviset, det er altså sant at en fisk både kan gå i knestående + den har ei…rompe?? Ehee det endres nok litt underveis, men siden den til slutt skal sitte på ei disse,
trenger den jo noe å sitte på…

Blir ganske søvning av å se 2 filmer på rappen…
Reiste meg for å slenge meg en time på sofaen inne i stua…

 

 

 

 

…endte da en tur ut på terrassen, plukket litt garnityre til middagen…

 

 

 

 

…tok blomstene på Hosta`n i nærmere øyensyn, ja tro det eller ei, men eg endte opp med å moppe både stuegulvet og inne på Hobbyrommet mens eg kokte kaffi…Rart med den friske lufta ass…Vel, da kom eg over kneika i dag også, godt var det for Dib var ute på…

 

 

 

…Posten for meg! JuHuuu Jadda, stor fare for at eg nå beveger meg mot ei ny dille! Har ingen formening om hvordan dette vil gå, men eg er nødt til å teste det – Sånn er det! Eg vet det blir gøy, men om det blir vellykket
er jo en heeelt annen ting! Må nok prøve meg litt i kwell.

Du? Er du i gang med å strikke Julegaver? Er du på jakt etter flotte votter som du kan strikke i gaver? Vel, du bør strikke Luffe ♥ De er så utrooolig fine syns eg + de kan strikkes i Finull. Nå skal eg bare gå å dyppe hodet i litt kaldt vann og så skal eg sette i gang å teste ut det som kan bli ei ny dille…

 

 

KOS DEG

 

 

Det regner og det føles godt!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer

Siste innlegg