En Zummende Hjerteknuser

Designet av Julia Sinakova

 

Noe av det morsomste eg vet å pynte med ute er Humler, eller….kanskje det er bier? Ikkje vet eg, men søte er de! Fra før av har eg jo lage Disse Humlene/Biene og nå siste bare måtte eg ha Disse, så ja…da mangler eg i grunnen bare å hekle meg noen 🙂 Eneste ulempen med å hekle noen er at de fra tid til annen trenger litt ly,
noe som kan bli travelt her i vest.…Har du hagestue etc så er de der i mot helt supre!

 

 

 

Designet av Julia Sinakova

 

Denne hekler du i tynt bomullsgarn på pinne 2,25 – Bildet over viser et GODT tips! Eg har mang en gang brukt pastellkritt på ting eg har strikket/heklet, til å lage litt skygger f.eks – Helt genialt 🙂 Sminke funker også!
Plutselig kan du få litt mer liv i et ansikt, ja det er helt supert 🙂

 

CHEERFUL BUMBLE BEE
Bildene over
Str ca 12 cm
Hekleoppskrift

 

 

 

* * * *

 

 

 

FOR en flotters dag! Sola skinner som bare det og alle “barna” mine er ute å lufter seg på terrassen og eg kan høre at de koser seg! De vokser som bare det 🙂 Ble ganske mye(!!) når eg satte alle pottene rundt omkring, det er nesten så eg lurer på hva naboen egentlig tenker!? Nei, nei eg kunne ikkje brydd meg mindre, eg koser meg eg 🙂 Gleder meg til å bare nappe med meg akkurat det eg har lyst å spise!

Ellers har eg sittet å sullet ved spisebordet, ble mye banking (ganske intenst faktisk) så eg trengte en pause og eg tror eg skal ut å dulle litt med alle “barna” min *ler* Så snart sola gir litt skygge på terrassen skal de vannes
og noen må nok etter hvert tilbake inn i drivhuset 🙂

Tenker eg har lyst å komme tilbake med masse fine “barne”bilder ♥

 

 

FORTSETT Å NYT!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg