ENDELIG : FERIE

 

Nå er det PÅSKE og terrassen er nesten ferdig malt, dvs klart for planting! Blir en tur på gartneriet neste uke 🙂 Seee på de rosene over her! De er akkurat som fløyel og ser i grunnen ut som marsipan! Kan trygt si at de lyser opp hele stua! Vanligvis har eg helst tulipaner til påske, men da eg så disse rosene var eg helt fortapt og de varer jo så mye lengre enn tulipaner så disse står nok til over påske 🙂

 


Pleier i grunnen ikkje ha denne type planter, men denne gule Kala`en var jo helt utrolig flott! Nå er det så mye Påske her i stua at man må jo bare smile og være glad 🙂

 

 

I morges var me allerede på hjul kvart over 9 for å hente Amira på flyplassen så da bare satte me henne av hjemme og fortsatt ut på handel. Først opp til mor mi for å hente handlelappen og så ned på senteren. Fikk tatt påskehandelen for mor mi og me handlet kun til helga for me har planer om å handle til påskehelga neste uke 🙂 SÅ ja, nå er det ferie! I går gikk eg fullstendig på akkord med meg selv for da vasket eg stua + pyntet til Påske! Ikkje rart eg sovnet momentant i går kl halv 12! Fullstendig utkjørt og et vandrende vrak! Følte meg jo likedan når eg sto opp i dag, men nå kjennes det ut som at skuldrene senker seg litt.

Tro kanskje eg har gått litt FOR Mye på reservene mine denne våren, f.eks at det er kjøring/henting nesten hver dag. Er liksom litt lenge siden at eg har hatt en dag hvor eg kan tenke “I dag skal eg BARE slappe av – Ingen planer”. Håper at eg i løpet av ferien nå kan få ladet litt opp for nå går det ikkje stort lengre.

 

 

 

Ååå denne veska her frister noe helt insane kan du troo!! Står rett ved siden av meg her, men eg skal ikkje røre innholdet før denne hekkans ryggen er ferdig strikket! hehe Ble vel kun strikket et par pinner i går så eg krysser fingrene for i dag! Fristelsene opp i veska kan du ta en titt på HER! Rart eg gleder meg ihjel eller??
Skal bli et skikkelig kjekt strikketøy!

Men nå? Nå skal eg bare slappe av, har allerede dusjet og vasket håret så 0 stress!
Noe mer enn det blir ikkje aktuelt for nå er det FERIE og den skal NYTES ♥

 

 

 

GOD HELG!

 

 

 

 

Go`klem fra den evige Optimisten Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Hei. Jeg har både en gul og en hvit + to gule rosepotter på trappa mi. Og inne her på stua har jeg en bukett med gule og hvite roser som jeg fikk hos gubben på dagen min og ei gul potterose og på spisestue ei jul karla til. Jeg strikke på ei seterdals drakt til ei lita jente på 2 år.
      Ønsker du god påske🐣🐇.

Siste innlegg