ER DET SANT!??

 

Du snakker om å vandre rundt her i ørske med hodet under armen, og armen i bind….! Hodeløs høns kan det vel også kalles! Palmehelga er over og uka er i gang, Ali har høytrykkspylt terrassen, tømt og vasket alt av potter og alt står nå å bare venter på befrukt…BEPLANTNING! Jadda jadda, det er faste ritualer i påsken dette med å få på plass litt blomster på terrassen (Kanskje komme i gang med frøplantinga også snart?) 🙂 Hadde det vært opp til Ali ville det har vært stemorsblomster i alle sammen. DET skjer ikkje!

Men ok, alt kommer nok på plass etter hvert…
Før eg fortsetter kan eg jo kanskje si GOD MORGEN, et tidlig innlegg fra meg her i dag for det eg
HAR glemt å sagt (tydeligvis *ler*) er….

 

GOD PÅSKE!!

 

Enten du er på fjellet, ved havet, på hytta, hjemme, bypåske, med eller uten påskeegg/snø så håper eg virkelig at du KOoOSER deg – Vet at eg gjør det, har t.o.m Påskeegg også! Koser meg uansett hvor eg er og i dag vurderer eg å ta meg en ny tur! Turen i går var lang, men akk så herlig – Det er noe med den sjølufta! Gutta her skal uansett mekke bil etter hva eg overhørte i går 🙂

 

 

 

HA EN FLOTT DAG!

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. GOD PÅSKE til deg og dine også.
      Er nok greit å vente med å plante ut vårblomster ennå. Ikke godt å vite hva april gir oss. Har jo blitt bortskjemt av tidlig og varm vår noen år, men en husker også godt hvor kjølig det kan være fremover.
      Klem fra Liv

Siste innlegg