Er jula over??

Designet av Tatiana Nikashova

 

Her er den i allefall for lengst pakket og stablet inn i boden, men når eg kikker ut vinduet er det fortsatt flere av naboene som er fult opp med jul 🙂 Utelysene syns eg vel egentlig me kunne hatt hele vinteren, er så koselig opp trappene når det er masse lys. Julestjerner der i mot syns eg kan slukkes når juledagene er over, hvor mange juledager man “feirer” er jo opptil den enkelte 🙂

Når jula er slukket er det trygt for neste høytid, eller er egentlig påske en høytid? Eller er det “bare” påskeferie? Uansett, påska er så koselig syns eg og pynten er mye mer morsom enn julepynten, i allefall vår påskepynt 🙂
Er du på jakt etter påskepynt som garantert får frem smilet? Vel, da kan du lage den selv om gratis oppskrift/mønster finner du HER OG HER 🙂 Gå bananas sier eg bare!

Er du glad i å hekle kan du jo plukke med deg påskekyllingen over her!

 

HATCHING CHICK
Bildet over
16 cm høy

 

 

 

 

Designet av Tatiana Nikashova

 

Er du litt usikker på om jula virkelig er over, eller synes det er trist den ER over kan du allerede nå starte Årets Juleproduksjon! Dette juletreet er nytt av året så det er absolutt innafor 🙂 Gratis oppskrift er det også 🙂

 

CHRISTMAS TREE
Gratis Hekleoppskrift

 

 

 

 

 

Hvis du er fullstendig klar for våren kan du jo bli med på Konkurransen/Give Away her på bloggen! Da har du muligheten til å kapre deg noen deilig nøster som lyser vår lang vei! Senere i dag, nærmere kwellinga,
trekker eg 2 stk som eg skal sende disse herlige nøstene til 🙂

Eg skal snart pakke meg inn i ull og legge ut på tur! Været er bra egentlig, det er stille og det regner ikkje, men eg kan garantere at det er glatt! Tja, det ligger vel max 5 cm snø på terrassen, men det er frossent så broddene skal nok sikkert få kjørt seg i løpet av turen! Blir uansett deilig på tur! Nå skal eg først av alt lage meg en blåbærsmoothie med havregryn sånn at eg har noe å “Gå på” utover dagen 🙂

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg