ER LITT OPPTATT!

 

Ikkjeee sant! Det måtte jo skje….når mange nok planter et frø, ja så begynner jo ting å skje…Resultatet blir jo da at eg forsvinner helt inn i ei boble og glemmer tid og sted, konsekvensen blir jo at eg er fraværende…Det merkes bla i form av etterlysninger på Snapchat *humrer* Har vært så vidt innom de siste dagene, som sagt: Eg er opptatt hehe

 

 

 

 

Vettu hva det verste er?? Dette er jo kjempegøy!! Har flere ganger tidligere vurdert å mekke litt markører, alle trenger det jo + at det er koselige gaver. Men…så har eg egentlig aldri sett vitsen siden det finnes så mange “der ute” som lager nettopp dette, er ikkje ofte man kan finne opp kruttet 2 ganger…liksom…Derfor var det uaktuelt å hamstre charms og litt større perler, ja for det finnes jo allerede, men når eg prøvde litt med Cernit så ja….Eg ble solgt! Nå kunne eg jo lage MINE markører!! Dette er noe skikkelig dill! Svingte innom Kreativ i dag fordi eg trengte et par pakker med Fimo (De har ikkje Cernit der, kan anbefale Cernit, koster halvparten av Fimo og er AKKURAT like bra) + at eg skulle ha en pinsett, den glemte eg jo…Vel vel, det får gå uten! Figurene på bildene over er ca 1 cm, prøver å ikkje la de bli særlig større, så ja…Det taaar tid! Når de er ferdig skal de jo også i ovnen en halv time + eg lakker de 2 ganger og til slutt monteres de. Til nå har eg brukt sen slik at de er litt bevegelige 🙂

 

 

 

 

Disse monterte eg ferdig i formiddag, og hver perle har eg altså laget selv, ca 0,5 cm (Utenom den store blå som ikkje er en markør) + alle er lakket 2 ganger. Vil tro at dette blir som en limited edition for eg trooor ikkje dette er noe eg kommer til å lage i det lange løpet (Timene flyyyr så alt for fort!) Uansett så kommer eg til å ferdigstille det som har med dette og perlearmbånd i løpet av november for desember kommer til å dreie seg om gavene som skal ut fra dette hjemmet + det som skal gis bort her på bloggen. Korter skal lages og innpakking skal planlegges, ja og ikkje minst baking av julekaker 🙂

Skulle det dukke opp spesifikk bestillinger på armbånd før jul er det nok ikkje et problem å ordne det, tar det som det kommer. Alle de andre armbåndene vil jo hele tiden ligge ute for salg, du finner de HER HER HER og HER. Maskemarkørene kommer etter hvert. Om mindre enn 3 uker er eg etter planen ferdig med det verste hos tannlegen og nye tenner er på plass! Krysser fingrene for at eg vil klare å tygge julemiddagen *humrer*

Ok, nå har eg sittet her å skravlet for lenge og eg må inn å fortsette slik at eg får neste brett i ovnen. I morgen skal eg jo ut og rundt på handel for mor mi så da forsvinner mange timer. På fredag skal eg ut å kjøre Dib for han skal til Bergen og delta på Norges Cup i Kickboxing! Kjenner det kan bli ei beinhard helg haha Er såå spent og det er første gang eg ikkje bli med!! Har gardert meg med noen som skal ta masse bilder (Håper eg!) Han reiser sammen med klubben og gode venner så dette går nok bra! Krysser alt som kan krysses. Ja jo han var en av de beste i landet når det gjaldt Taekwondo, han er dyktig i Kickboxing også, men det er likevel hakket tøffere! Vel vel, eg har gjort mitt for at det skal bli bra, nytt utstyr og nye drakter er på plass så det eneste eg har sagt er: Ha det gøy, kos deg, hold fokus, block bra og slå hardt! ha ha Nei nå må eg komme meg inn på Hobbyrommet igjen!

 

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg