Et Kunstverk i Garn

Designet av Maud Akkermans

 

WOoOW! Hekkan, det er jo nesten så eg mister pusten jo! Ikkje bare er dette et kunstverk i seg selv, men den fargebruken da!?!? Det er søren meg ikke overlat til tilfeldighetene for her er det bruk solid garnnøster – Dette er nøye planlagt 🙂 Er ikke alltid like enkelt å få til så fine fargeoverganger om ikke nøstene er flerfarget 🙂

 

 

 

 

Designet av Maud Akkermans

 

Oppskriften består av både diagram og tekst og kan du mosaichekling vil eg tro at dette er noe du virkleig kan kose deg med 🙂 Designeren har lagt ved fargekart på de fargene hun har brukt om du ønsker å kopiere – Hun har “bare” brukt 47 farger så du vil kunne holde deg aktiv en stund vil eg tro 🙂 1 farger er gjennomgående hovedfarge. Garnet hun har brukt er ca 300 m/100 gr. Du kan selvfølgelig bruke så tjukt/tynt du ønsker, eg hadde ikke brukt for tjukt tenker eg siden det blir jo dobbelt pga teknikken. Om eg kunne tenkt meg et teppe som dette? A B S O L U T T, men tror ikke eg kommer til å hekle det….oppskriften deri mot,
ja det tror eg bare eg må klikke hjem….*Kjekt å ha*

 

 

BEJEWELED
Bildene over
Str? Så stort du måtte ønske
Teppet på bildet er 130 cm X 210 cm
Hekleoppskrift

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Det er lørdag for den som ikke fikk med seg det da de sto opp, eg hadde alarmen på 07:30 for eg tenkte meg jo ut på tur.…Våknet kl 11:00 for alarmen var deaktivert!?!? Hvem og Hva i huleste!?!?! Sånn passe irritert da eg våknet selv om det var godt å sove litt, men dog….Er jo uansett ikke for sent å gå tur, men eg hadde jo sånn halvveis tenkt å kjøre til Gramstad å gå Dalsnuten siden eg glemte å sjekke den ut sist…Er i grunnen akkurat nå det eneste området eg føler meg trygg nok til å gå topper alene 🙂 Sist Ine og eg var der kom me dit i 13 tiden og det var HÅPLØST å få parkering….måtte vente en stund ja
Får se hvordan dagen blir og hva eg finner på!

Legger merke til at Kokkejævelen hadde liten og ingen effekt for min del siste døgnet *ler* Basert på tall som sååå mange er opptatt av kan eg se inne på Google Analytic kontoen min at FB visninger er ekstremt lavt….FB-effekten pleier som regel komme noen dager etterpå….Merkelig greie det der, men så tenker eg det var dumt å bruke han på et strikkeinnlegg *ler litt til* For helt ærlig tenker eg at fornuftige strikkefolk bryr seg en døyt om en jævel i nord *ler høyt* På den andre siden fikk eg også bekreftet det eg har sett, men valgt å ikke helt tro på og som også Bunny har sagt flere ganger: Bloggene våre er i perioder neste for usynlige å regne etter at Meta kom på banen. Eg ser det også tydelig inne på Pinterest….vet ikke hva det nettstedet har med ting å gjøre, men der pleier sidevisningene mine ligge på over 400K i måneden, når eg ser at det tallet begynner å dale så vet eg at ok…Nå kommer den perioden…Nå er “bunnen” nådd og sidevisningene ligger på 270K og er gradvis stigende og hvis det skal følge gammelt mønster vil dette igjen øke utover sommeren uavhengig om Kokken er en del av det eller ei….Helt ærlig? Eg er såååå happy for at den der kaotiske tiden hvor han var en del av ALLE sine innlegg om hva han skrev og hva han mente raserte bloggverden….Det er nok å se dramatikken rulle over lista noen ganger i uka i form av dramatisk clickbait..

 

 

 

 

LAG DEG EN STRÅLENDE LØRDAG

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg