Et KUPP!

 

Det er vel snart et år siden at eg faktisk solgt nesten alle strikkepinnene mine! Dvs alle Symfonie pinnene, da hadde eg ikkje sååå mye igjen; Beholdt Ibenholt favorittene og noen gode i Addi, har noen i SmartStix også + noe
i Zing som er en god favoritt – De liker eg veldig godt, men kjempeutvalget eg var vant med hadde eg ikkje lengre….Uansett, Symfonie som opptok mest plass likte eg jo ikkje heller….dessuten smakte de grusomt!

Her om dagen da eg logget på Facebook fikk eg en haug av strikkepinner midt i fleisen . Ei røys av Zing rundpinner i “Mine” størrelser! 12 stk til 500 kr, tok en kjapp hoderegningen basert på dagens pris og fant ut at DE MÅ eg ha! Klikk-klikk, eg var første mann og allerede i går dalte de ned i postkassen min *Lykke*

 

 

 

 

Se der ja! Sto opp til 0 grader og frost…Hmm…før eg la meg i går kveld la eg frem turtøy, tok en kjapp vurdering og droppet ullbuksa…Det er flere av mine turvenner som har gått uten ull ei stund nå, men eg velger stadig den tjukkeste longsen…Nå må eg ta en vurdering på om eg skal våge meg uten i dag!! Er ikkje så lett sånn på våren egentlig, ja for det kan jo plutselig bli 8-10 gr rundt lunsj liksom! Skal eg ta på tynn dunjakke eller turjakke er jo også et valgt! Nei vettu? Den våren er ikkje helt enkel alltid 🙂 Eg MÅ komme meg ut i dag, har jo ikkje vært på tur siden forrige uke når eg gikk på Byhaugen, det er ikkje sånn det skal være....men det var vel da eg først fikk bivirkninger av overdosering (Levaxin) og magen begynte å trøble….I går var eg tilbake på min vanlige dose og eg syns eg følte at kroppen roet seg litt i går kveld, og i dag når eg våknet var den ikkje like på høygir som da eg sto opp i går – Den spinner ikkje like fort på en måte…..Rareste og ekleste følelse eg har kjent på….Skikkelig guffent!

Nå må eg faktisk begynne å kle meg, springe ut på terrassen å kjenne på hvor mange lag eg bør ha og evn kle meg mer eller mindre, fryser i grunnen lett når det er kaldt og det er ikkje alltid eg klarer å gå meg varm, spesielt på disse torsdagsturene da de kan være litt for rolige hehe Planen er også å kjøre innom graven etter på
å pynte litt til påske.

 

 

 

HA EN FIN DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Flaks for meg at du ikke likte Symfonipinnene. Her hos meg har de fått et godt hjem. Godt at smaken er forskjellig og utvalgene kan dekke de fleste strikkere.
      Nei vårværet er uforutsigbart. Ikke alltid lett å treffe rett bekledning. Jeg velger gjerne litt gor lite i andres øyne, men trives best med det.
      Ønsker deg en flott tur.
      Klem fra Liv

Siste innlegg