Fatal kosmetisk feil! -Ser du den!??

 

Ble litt småforelsket i den første lille snømannen eg laget så da måtte eg jo lage noen venner til den også!
Før eg la meg i natt måtte eg bare få de lakket, ingenting er som en liten shiny snømann i juledekorasjonen vel..?
De er ca 3-4 cm store ♥

Men altså…da eg skulle lakke den bakerste snømannen som fortsatt var varm da bildet ble tatt oppdaget eg noe skikkelig irriterende!! Ser du det?? Ikkje sant...Ganske så innlysende!! Gulrota mitt i fleisen har eg GLEMT å lage!! Normalt sett kunne eg bare trykket ei gulerot på plass og lagt snømannen tilbake i ovnen,
men da hadde eg jo allerede lakket den!

Vel, eg få steike gulrota alene og lime den på plass…
Er det ikkje rart hvor blind man noen ganger blir?

 

 

 

 

Hadde alarmen på 08:30 i dag siden eg skal snart avgårde og ut på tur med Ine, men tror du ikkje eg ble vekket klokka 07:00!?!?! Nei, eg våknet ikkje av znorking, men av en alarmlignende risting på armen av klokka mi!!
Alltid koselig med gratulasjoner, men ikkje vekk meg for tidlig å si meg det hehe Eg bare: “É d MULIG!”
Fikk heldigvis sove en stund til…!

Eg har bursdag i dag og måten eg pleier feire det på er å surre rundt og gjøre hva eg vil, skal det i år også, men på en litt annen måte 🙂 Ine og eg skal kjøre et godt stykke og så skal me gå Orre/Revetangen. En virkelig flott tur og den er en del av strekket me “Jobber” med: Tungenes-Ogna 🙂 Dagen min feiret me jo i går og eg fikk spist min kvote med is kan du si! Kom akkurat over en artikken om 2 jenter(Damer?) som gikk heeele strekket i en tur! Det tok noen dager da, men likevel!! Det er langt med 100 km liksom, men altså: Gjennomførbart hehe Blir jo fort noen mil når man er på en ukes tur i fjellheimen også. Me deler altså opp turen og går flere strekk hver gang me går 🙂

Ok, tilbake til bursdagen min, kom over noe i natt som satt meg litt ut!
Eg lo, og det trillet noen tårer – LES DETTE!

 

 

 

LAG DEG EN FLOTT DAG
-Det skal eg!

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

12 kommentarer

Siste innlegg