Feedback?

 

 

Egentlig så sitter eg bare her på Hobbyrommet å surrer om dagen, det er nå i allefall det eg føler 🙂 Meeen opp
i alt surringa blir det noe ut av det alle timene, ja for det kan eg si: Selv om eg kan sitte i mange timer her inne på Hobbyrommet er det ikkje alltid eg har så mye å vise til. Ting eg lager tar egentlig veldig lang tid, mye fordi eg er pirkete på meg selv og eg kansellerer tvert et prosjekt/figur om eg ikkje er fornøyd, nytter lite hva andre sier. Så det eg legger bilder av her nå er eg i grunnen ganske fornøyd med, om ikkje annet av løsningene eg fant på.

 

 

 

 

Mye mulig du tenker Tiger her, men nei, eller ja…Det kan være en tiger, men i mitt hodet er det en oransj katt 🙂 Kan trooo eg spekulerte lenge på hvordan eg skulle løse de der værhåra! Eg var på nippen til å ta pinsetten å bare stjele noe fra Milo! Droppa det da, men fant en rull med sen! Den er jo passe stiv…

 

 

 

 

…klippet opp og malte de en og en, her til tørk i en oasis 🙂 Det funket! Hvor praktisk det er aner eg ikkje! Ringen foran på katter (Han sitter mer på den) er montert helt inne i magen på katten hehe PÅ hjerte er det meningen eg skal henge maskemarkører – Som en stasjon da vettu 🙂

 

 

 

 

Har blitt foreløpig en ny serie med maskemarkører, det er vel kanskje Coockie med NonStop 🙂 De er malte med sånn tynt dotteverktøy som eg hadde fra før (Nå er det skikkelig Dott Mandala pakken på vei fra Oslo)

Må jo også legge til at den svarte lenka på markørene er kun for at eg skal kunne henge de opp hvor eg vil,
du tar den av når du bruker en markør 🙂

 

 

 

 

Bare en liten figur uten noe nytteverdi annet enn å se søt ut ♥ En litt julete sådan 🙂 Prøver ut litt forskjellig for
å se om eg kan komme opp med noe nytt…neimen ikkje enkelt kan du si 🙂

Skal surre litt til før eg faktisk skal komme meg i seng, Topptur i morgen er planen og da kan eg ikkje sove bort hele formiddagen! No No Krysser fingrene for litt opphold også 🙂

 

 

 

GODE KWELLEN
Nattinatti

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar
    1. Godt Milo fikk beholde sine værhår 😅. Dette ser jo veldig bra ut… du er jammen meg kreativ 🙌
      Krysser fingrene for deilig vær, god tur mot toppen 🗻

Siste innlegg