FERDIG! -2 Prosjekt i boks!

 

Se der ja! Så søte vettu, Fluffy Bunny er til for å glede litt, tenker eg 🙂 Strikket like godt 2 stk med en gang
og har planer om minst 3 til…Jadda, garnet er TEDDY og det var som sagt før overraskende herlig
å strikke i så lenge du ikke gjør en feil og må rekke opp…Da er det noe…DR..T! Bunny`n ble i en god størrelse og er absolutt designet for å kose med ♥

 

 

 

 

Siden disse 2 er en gave har eg jo seff lagt til noen detaljer, of course!

 

 

 

 

En liten en i øret må til…

 

 

 

 

…og litt info er sydd på…

 

 

 

 

De er begge montert slik at de kan så mye mer enn å bare sitte 🙂
Var ufattelig vanskelig å få frem den ordentlige fargen!! De ser jo nesten rosa ut…

 

 

 

 

Dette var bedre! De er uansett strikket i farge “Lys Brun”,
men garnet finnes også i rosa om du VIL ha den rose 🙂

 

 

 

 

Gaveposer som alltid passer, lager du selv! Eg “hamstrer” inni mellom “grå”papir ruller fra Panduro fordi de har så mye mer enn bare de brune…Da er det bare å måle det som skal pakkes inn, klippe,
knips-knips med stiftemaskinen og, VOLÁ!

Har akkurat spist middag, ble sløv gitt, men sitter å prøver å fyre opp meg selv
om at eg bør ta meg en tur ut….! Plutselig forsvant de tunge skyene og himmelen ble blå!

 

 

 

 

 

 

HA EN FIN KWELL

 

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

1 kommentar

Siste innlegg