Fineste Høna

Designet av Elisa Sartori

 

“Det er ikkje rusk før du få det midt i øyet” – er det noe som heter! I går fikk dere en gjeng av de Kuleste Påskekyllingene servert på et sølvfat, og i dag kommer den Fineste Høna ♥ Denne oppskrifta skal kjøpes på flekken og gjett om eg skal hekle litt (mye?) av det tynne deilige bomullsgarnet eg har fylt opp kurven min med! JuHuuu skikkelig digge di digg! Har alltid plass til litt mer påskepynt i friske farger 🙂

 

 

 

Designet av Elisa Sartori

 

Hvor mange høner eg ender opp med er neimen ikkje godt å si, men når eg først er i gang kan jo mye skje.
Eg har en tendens til å alltid lage flere av samme variant uansett hva det er 🙂
Et godt eksempel på det er jo Disse Kule Påskeharene!

 

AGATHA THE HEN
Bildene over
Str 11 cm X 15 cm

 

 

 

* * * *

 

 

Eg tror at i dag MÅ eg få kjøkkenet tilbake i fasong! Det er ikkje nok å bare vaske opp og tørke benken….det må ryddes skikkelig! Eg seeeer tendensene på at “Ting” samler seg i hjørnene, og eg føler bare det er eg som ser det?? Merkelig…Heldigvis har eg ryddet i alt av skuffer og skap så derfor tror eg at f.eks alle kakeboksene får plass inne på hobbyrommet 🙂 Mulig eg må brette ei extradyne inni der dobbelt, men det får gå – Ryddes skal det! Mitt neste innkjøp skal være en tørrfórdispenser!! Er dritt lei den der uhamslige sekken som bare flyttes rundt ute på kjøkkenet. Enten det, eller så må eg kjøpe nok en Smartbox fra Europris slik at eg kan får tørrfóret inn i et skap. Har du et tips om en god dispenser som rommer en del, vel, hyl ut under her 🙂 Har også en stor bedroller som rommer alle juleperleriene som eg ikkje har lyst å rulle under senga (Da glemmer eg ut hvor den er!) Må finne en løsning på det. Eg orker ikkje at det skal balle på seg over alt igjen bare fordi eg har slakket litt på mine egne tøyler den siste uka…Det er bare å brette opp ermene å få ting in shape igjen!

Men du?? Eg holder på med et innlegg, det skal etter planen postes i dag, anbefaler deg i såfall å bunkre opp med kaffi for det blir i såfall langt!! Har ikkje sjekket om det kan publiseres som ett innlegg en gang
så dette kan bli spennende!! Oj Oj!

 

 

LAG DEG EN GOD DAG
OG NYT DEN

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg