Flyvende Alver

Reklame | Rito Hobby

 

Siden sola skinner og det er fredag kan eg tillate meg noen flyvende alver, ikkje det? Jooo da, helt klart! Søtere blir det nemligen ikkje 🙂 Disse er i litt 3D effekt ved at det er montert sølvvinger på ryggen som er knyttet på med silkesnor – Jupp, blir ikkje søtere ser du. Har gjort en varig jobb i forhold til oppheng også. De henger etter smykkesen (Ryker aldri! haha) Holdes sammen med “klemme” perler og i andre enden er det montert en smykkering som gjør det enklere å henge opp, og ikkje minst flytte den. Det er fort gjort å bare knyte de fast på en tråd og knyte de fast i gardinstanga, men det er jo ikkje så fint….? Noen detaljer/løsninger er verdt å bruke tid på, selv på de små tingene 🙂

 

Alt av Hama Perler eg bruker får eg fra RITO HOBBY. Som vanlig ingen over, ingen ved siden av når det gjelder utvalget! De selger både Mini, Midi og Maxi – Aldri tom for farger!! 

 

 

 

 

Er ikkje bare bare å ta bilder av flyvende alver, eg mener; De flyr jo!! Tro om eg ikkje må ha meg noen av
disse i taket på Hobbyrommet? Har jo allerede et par
Alvehus så…

 

 

 

 

For å lage vinger klipper du en sjablong i et passe stort ark. Husk at alver ofte har større vinger enn kroppen
(I allefall om man skal tro på Disney 😀 ) Ingen vingefasong er feil, kjør på! Så klipper du den ut i det papiret/stoffet du vil. Mønster på selve alven finner du i Perleapp`n til Anja takacs 🙂 Som vanlig kunne eg tenkte meg en helt haug av disse alvene, men det får enn så lenge holde med 3.

Som sagt; Fredag og det betyr en KJAPP handelen og så him atte igjen! Eg stikker bare ut alene i dag og da går det mye raskere! Å ha Ali med er som  ha med på små på 5 år; “Se på alt og ta på alt” *ler*. Eg er den som går inn, tar det me skal ha og ut igjen. Har aldri vært den som liker å surrer rundt “bare for å se“. Vel hjemme igjen skal eg bare brette et par stativ med klær før eg skal ha meg en dusj! Vasket hele 15 (!!!) pysjbukser
i går så eg er så absolutt klar for helg!

 

 

KOS DEG OG HA
FLOTT FREDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg