For et syn! -Gratis Oppskrift

Designet av Martina Supova

 

Noen ganger trenger slettes ikkje ting vær sååå avanserte for å se helt FASJONALBELT ut!
Sjekk dette teppe da!?! WHAT? Det er jo neeesten elektrisk! For noen farger!

 

 

Designet av Martina Supova

 

Så ja, hvis du virkelig er jo jakt etter “The Teppe” så vær så god, gratis er det også. Ja og en ting til: Du må være glad i å hekle litt lange runder, men når resultatet blir som dette spiller det fint liten rolle spør du meg 😀
Martina Supova har flere lekre tepper og oppskriftene er som denne; Gratis.

 

ROMANTIC SQUARE BLANKET
Bildene over
Str 170 cm X 170 cm
Gratis Oppskrift

* * * *

 

 

Dette blir egentlig et litt kjapt innlegg for eg har sovet lite i natt og det er stor fare for både en og 2 kwiler i dag sikkert. Anyway; Er nå nesten ferdig med ryggen på Russedressen, nå er det nesten bare “finpussing” igjen og ja, det ser ganske bra ut! Krysser fingrene for at resten også går som en drøm. Eg viste et par Nøkkelringer i går og nye påbegynte prosjekt venter på meg inne ved skrivebordet. Får se hva eg få gjort i dag. Planen var jo å STARTE treningen i dag, men det ser faktisk ut som at den må utgå…Vel vel, da er det bare å starte over helga.

 

 

LAG DEG EN FIN DAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg