For MYE…??

Reklame | Grønnestad Hårklinikk & Frisør

 

Altså…Ja, kanskje det er mulig å ha for mye av noe, men hva? Det er lenge siden me ble enig om at garn er det Umulig å ha for mye av, kjærlighet og omtanke likeså, men det er en ting til som det er
helt knøl umulig å ha for mye av….

 

 

 

 

….KRØLLER!!!

 

Eg ELSKER krøllene min og de deler eg ikkje med noen, men eg kan på det sterkeste anbefale permanent på Tynne Papiljotter om du drømmer om hodet fullt! Grønnestad Hårklinikk & Frisør i St.Olav/ Stavanger fikse
og tryller fram mine krøller og eg ville ikkje hatt det på noe annet vis ♥ Linn-Christin klarte virkelig tvinne de Papiljottene skikkelig i dag for eg har mer krøller nå enn for et år siden da eg Donerte bort alt håret
og starte mitt Krøllete Eventyr – Har ikkje angret et øyeblikk!

Ellers var eg litt sånn prøvekanin i dag med et bra resultat! De hadde fått en ny type hårfarge som kan tas samtidig med permanent – En ting er at det er tidsbesparende, men eg er nå i allefall veldig fornøyd! Innrømmer gjerne at eneste grunnen til eg farger håret litt er fordi eg føler ikkje håret mitt er grått nok til å slippe det helt løst så da er dette en super løsning! Det som var spenningsmomentet var jo OM fargen dekket de små grå tilfredsstillende nok? Ja, det må eg si den gjorde. Denne type farge er mildere og mer skånsomt for håret, og siden permanent er sterkt passer det jo helt flott! Håret er silkemykt og de små grå er borte vekk enn så lenge.

 

 

 

 

Bortsett fra Calm O`Rising Shampoo og Helianthis Hair Pack (<—Balsam/Hårkur) bruker eg begge produktene på bildet over her – Eg kaller de bare for “krølleproduktene” (Dessverre ligger ingen av de 2 i nettbutikken, men eg vet det jobbes iherdig med å få de på plass, hvis ikkje har de dem i salongen) . Eg bruker enten den ene eller andre
i vått hår, la håret tørke i fred før eg bare rister kraftig i håret, ja eg buster det til og da blir krøllene akkurat slik eg liker det. Eg er sikker på at disse produktene vil klare å hente frem de krøllene du ikkje visste du hadde en gang! Ja, det er nesten sånn.

 

 

 

 

Så ja, nok en gang er eg kjempefornøyd! Eller er eg imponert at permanenten eg tok i oktober i fjor fortsatt hadde mye krøll i seg. LuksusProblemet er jo at håret mitt vokser veldig mye på 1 år og det nye eier ikkje ei krølle!

Eg skal tilbake til Linn-Christin og Grønnestad allerede om 2 uker for å en liten klipp. Kan være greit at krøllene får “sette” seg litt før det klippes opp. Kjente at det var helt greit for man blir jo “sliten” av nesten 4 timer i stolen 😀 Ellers så syns eg det er nydelig å være hos frisøren, ja koselig er det også – Får brukt skravletøyet mye og det er digg for det blir lite skravling på Hobbyrommet for å si det sånn 🙂

 

 

LAG DEG EN
HERLIG KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 😀
Vibbedille på Instagram

10 kommentarer

Siste innlegg