Forbanna dritt!

 

Da er det SOMMER, klokka sier det og det ser sånn ut når eg kikker ut! Helt nydelig 😀 Det er neste 10 grader og eg har for første gang skyvedøra åpen uten å ha sokker på meg – Jadda, det kommer seg!

Satt i går å sjekket været og det skal virkelig bli flott noen dager så eg planla tur for meg selv både i dag
og i morgen…Dagen i dag startet litt bakpå da eg våknet halv 12....Dvs halv 11 (Det kan eg si i dag) Jaja….Heldigvis har me ikkje avtalt middag med Amira og de før i 18 tiden, men eg ville jo vært på tur NÅ! Så over til problem nr 2…HVEM vekket 37 mygg i natt!?!? De har har hatt fest på føttene mine i løpet av natta og 2 småtær er oppspist allerede!?? Hva skjer så? Jooo da, eg klorer meg til blods mens eg sover og våkner opp “blodig” og fæl vettu…I fjor hadde eg noen runder med oppspiste føtter etter å ha gått mye langs jærkysten…det er lopper i all taren som ligger på land, og ja, de biter!! Fryktelig irriterende å putte føttene ned i tursko når sånt skjer…

Har faktisk allerede plukket flått av Milo (<—Katta!) i over en måned så eg må komme meg til dyrlegen! Våren er ikkje bare fryd ser du…men er jo for bagateller å regne, selv om myggstikk kan ødelegge en flott turdag!

Eg tenker eg bare må sluke en smoothie, tape alle berørte tær og komme meg ut før eg ombestemmer meg….Smøre meg godt inn med solfaktor og springe ut å begynne å samle på fregner!! Hadde en sløv dag i går og DET orker eg ikkje i dag også! Når eg kommer hjem igjen skal få eg trekke 5 heldige i årets PÅSKE QUIZ!

 

 

 

HA EN FLOTT PÅSKEDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Oi da, ja da kommer myggen og flotten tidligere hos deg enn her😳jeg håper at vinterens kulde har tatt knekken på mange, 👍 god tur og kos det masse 💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg