Fullstendig Ribbet!

Reklame | Garnlinker DSA

Designet av Svetlana Volkova

 

Åååå for en Go`bit da!!! ♥ Eg kunne ha strikket ribbe- og rillegensere hver dag hele uka! Det er jo som du vet noe av det fineste eg vet om! Eller, det topper i allefall mye for min del! At denne genseren i tillegg er strikket i 100% Alpakka hever den bare enda høyere ♥

 

 

 

Designet av Svetlana Volkova

 

Selv om Alpakka Tweed er litt tykkere enn garnet som er brukt kunne eg virkelig tenkt meg å strikket genseren
i det! Ååå da måtte eg hatt den i fargen Cyclamen!! Hadde blitt akkurat passe MAGISK! Nå finnes jo dette garnet
i en tynnere variant også: Alpakka Tweed Classic, men det har ikkje den fargen eg fikk litt kick på 🙂
Ellers kunne eg jo også tenkt meg en i fargen Lys Sjøgrønn i Tynn Alpakka

 

 

FAMILY TREE SWEATER
Bildene over
Fra 71 cm til 132 cm i overvidde
Engelsk Strikkeoppskrift

 

 

* * * *

 

Me ble mer eller mindre tvunget ut på handel i dag, ja eg orker da slettes ikkje kaffi uten melk i morgen tidlig også! Da var det bare å komme seg ut i snøføyka! Var absolutt verdt det for det var nydelig med ei glovarm kopp kaffi da me kom hjem 🙂 Men før det kunne bli kaffi var det først opp til mor mi, hente lapp og kort, ned på Rema, handle det me og hun trengte der, sååå bort på Kiwi før eg også var innom apoteket å hentet medisiner til henne.
Avsluttet som vanlig på MesterGrønn hvor eg plukket med meg nydelige tulipaner og gåsunger ♥

 

 

 

Det var tydeligvis TulipanTorsdag i dag! Dvs det er tilbud for medlemmer noe som det viste seg eg var 🙂 Tja, da ble det 15 Gule og 15 Oransje 🙂 GI MEG VÅR sier eg bare så plukket eg med meg en bunt Gåsunger også, blir ikkje mer vår enn det! Ååå tulipaner er bare noe av det fineste og eg må bare utnytte tiden hvor de er i butikkene 🙂

Etter handelen var i bagasjerommet på bilen var det tilbake til mor mi med varene, pakke ut og sette på plass før det blir litt skravling i sofaen. Men…eg kjente bare hele tiden mens me var på farten: *Nå orker eg ikkje mer, eg vil bare hjem* – Eg var så sliten, det verket, ja eg vet ikkje hvor, men eg følte det skranglet når eg gikk *ler*. Vel hjemme så var det å pakke ut egne varer og få de i skapene, dette foretrekker eg å gjøre selv, ja for gudene skal vite hvor alt havner om eg overlater det til Ali! Det er Amira og eg som har styr på skuffer og skap og det er i grunnen best for alle parter om det forblir slik *humrer*. Før eg kapitulerte i Go`stolen bare måtte eg innom dusjen! Godt og varmt, på med pysj og her sitter eg! Straks litt middag (kylling Wook) og så blir det strikkings!

 

 

KOS DEG OG HA FINE
KWELLEN!

 

 

 

Go`klem fra ei litt sliten Vibbedille 🙂
HUSK: Flott Give Away Her Inne!

0 kommentarer

Siste innlegg