Går dårlig med den strikkingen…

 

Ble et par runder nå i kwell, men altså….Blir jaggu ikkje mye strikking om dag, eg har alltid, så lenge eg kan husket strikket hver dag…Hadde Rilleruth vært ferdig i dag kunne eg fint hatt den på meg for det er ingen sengevarme selv om det er midt på sommeren! Siste eg fikk ferdig en genser var i fjor, over 1 år siden…Aamu er blitt en av mine favoritter, en av de fineste i mine hyller ♥ Siden den ble ferdig lovet eg meg selv at Tukuwoll skulle brukes til den neste genseren også…så herlig det garnet. Men nå er det jo Rilleruth en noe tjukkere genser og PT3 er herlig det også. Et annet garn eg er ganske giret på å prøve meg på er Alpaca Bouclé, har hørt flere si at det er irriterende å strikke med? Men altså, Denne genseren er nesten verdt en hver irritasjons skulle eg tro? Problemet, om eg kan kalle det det, er at det er vanskelig å løsrive seg fra alt det kjekke eg surrer med inne på Hobbyrommet! Ahaa kan tro eg koser meg og selv om eg har vært der hele dagen så har eg samtidig
fått tømt vaskerommet for klevask! Ikkje verst 😀

 

 

 

 

Litt av det som ble til i dag, diverse diverse, mest dill.
Eller,
BARE dill egentligt, men det er gøy!

 

 

 

 

Mye mulig eg er extremt barnslig for alderen, men en slik som dette har eg flere bruksområder til, og nei, selvfølgelig er eg ikkje flau over det? Noe eg kan føle flauhet over er vel de som prøver å fortelle meg at dette er eg for gammel til !?! Say What!?? Nå etter på skal eg inn å teste ut alt det nye glitteret mitt, er spent på om det får forventet effekt! Da blir nok mange små skolejenter happy! Glitter er gøy!

 

 

 

 

I dag er det 17.juli, tok et lite tilbakeblikk eg….til 17.juli 2021 – Hva gjorde eg den dagen likesom? Jau Jau, da laget eg Chili og Basilikum Oljer 🙂 Det er faktisk noe du kan begynne å lage allerede nå, da kan eg love at du får noen flotte og smakfulle julegaver. Den chiliolja der kicker godt og brukes ofte,
så lenge den etterfylles smaker den godt 🙂

Vel vel, nå skal eg rusle inn igjen på Hobbyrommet for et par timer med kos før eg tar kwell. Fant nettopp ut at eg skal ha en Give Away kommende uke, nærmere bestemt på tirsdag –
Da er det en ganske stor dag, på en måte 🙂

 

 

 

KOS DEG OG HA
EI GOD NATT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg