GIVE IT TO ME NOW!

Designet av Lori Versaci

Eg bare *Dåne baklengs klask i gulvet* liksom!! Eneste eg så var bare en haug med striper OG riller så eg var lost and gone før eg fikk sjekket hva det var i det hele tatt! LOVE IT and i NEED it NOW! Sånn er det bare, når striper og riller kombineres bare må eg ha det, når eg så sjekker litt mer så skal jammen meg Intarsia teknikken også benyttes! WOW dette må jo bare bli SÅ gøy å strikke!

I grunnen kan du bruke det garnet du ønsker, orginalt strikkes det i fingering tynt garn (ca 350-400m pr 100 gr) så eg hadde ikkje valgt for tykt siden sjalet allerede er stort nok 🙂 Men selvfølgelig, kjør på med tykkere garn og du får et teppe 🙂

 

Designet av Lori Versaci

Stilig, ikkje sant?

 

STEPWISE SHAWL
Bildene Over
Str 177 cm X 58 cm

 

* * * *

Fredag….magisk deilig!! Tanken på at me ikkje må ut å handle i dag er deilig, det eneste som irriterer er at da eg var på apoteket i går så glemte eg å få med meg Paracet!! Hmm så ja, enten i dag eller i morgen må eg ned å hente siden 2 Paracet er en del av “coctailen” eg tar morgen/kwell…Jaja det er jo fort gjort å svippe ned og da kan eg jo også plukke med meg telys som eg glemte da eg svippet innom Nille å kjøpte 2 kubbelys…NÅ er det slutt på å brenne røde lys!

Mitt oppdrag i dag er å lage ei gryte med Chili Suppe! Aha den er DIGG og egentlig helt perfekt til kosemat på en fredagskwell! Ikkje få panikk for det er slettes ikkje noe avanserte greier! Til Ali sin STORE fortvilelse (haha) så lager eg den fra Toro pose, eller lager den fra, det ER Toropose hehe Eg bruker 2 poser med Mexikansk Tomatsuppe og tilsetter bare en god del chilipulver a`là very HOT! Serveres med Tortilla chips, mais, rømme og reven ost! Ungene digger den! Heldigvis er det plenty av rester fra Kibbe`n me hadde i går så det blir mat på Ali også siden han ikkje spiser så sterk mat 🙂

Utover det skal eg vaske sengetøyet i vaskemaskinen en gang til…Jada, eg glemte det i går og det er jo noe eg gjør til stadighet…*Gullfiskhukommelse* Uansett kan me nå se på vaskerommet at eg har gjort en hederlig innsats 🙂 Gir vel egentlig aldri opp håpet om at vaskerommet en dag blir tomt…

Ok, eg får bare ta å svinge i gang denne dagen! Har planer om en hårvask og dusj også før eg bare skal strikke og nyte dagen *vente på stormen*. Etter innlegget i går kwell var eg ganske spent, men eg har fått så mange gode og fine meldinger fra både røyke og ikkje røykere! Så TUSEN TAKK 
Innlegget kan du lese HER om du vil 🙂

 

KOS DEG OG HA EN
STRÅLENDE FREDAG

 

Go`klem fra ei HelgeKlar Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg