Gjør det enkelt!

Reklame | Rito Hobby

 

Da er eg ferdig pyntet og ikkje minst plantet! Planen var å grave ut det største gresskaret på 8 kg, men så fant eg ut at det orket eg ikkje i dag! De 2 minste skal brukes til mat, derfor beholdt eg de hele. Siden eg ble godt fornøyd med perleøyner fikk alle 3 dette 🙂 Enkelt og greit, og nå kan alle 3 brukes i mat….Mulig eg kan lage Gresskarmarmelade til hele Sola kommune *ler* Sier bare en ting: Å steke gresskarnfrøene selv er himmelsk godt!! Du bør virkelig prøve 🙂

 

Alt av Hamaperler og brett får eg tilsendt fra Rito Hobby  Det er helt innafor
å planlegge Juleperleriene -Bare nevner det!

 

 

 

Ble jo koselig med litt beplantning også….det var i dag det gikk opp for meg at det er en Tuvja eg har kjøpt….! Den får ikkje vokse seg stor her, men tok seg bra ut her og nå – De burde ikkje blitt større. Kjøpte minilyng i flere farger, men de ser du ikkje så godt på bildet. Eføyen var en liten eg kjøpte i sommer.

 

 

 

 

Nå er det bare å håpe på en liten invasjon 🙂 Men så lurer eg….Hmm det er jo ikkje Halloween før på mandag, kan jo være noen går i helga? Hmm vel vel, eg er nå egentlig klar så det spiller ingen rolle for så vidt 🙂

 

 

 

 

Om du som meg ikkje orker grave ut gresskarene, eller skal bruke de til mat er det fort gjort å perle noen øyner i steden for. Siden skallet er så tjukt limet eg de bare på med limpistol 🙂

Før eg helt fortsetter på det andre perleprosjektet mitt må eg på butikken….Ali handlet alene i dag og det er ikkje første gang eg må bytte noe da haha Ba han om å kjøpe 1 julebrus siden Dib er hjemme, kom hjem med den uten sukker….Drikker ikkje det….+ han kjøpte vanlig Cottage Cheese til meg og eg kan kun spise den magre…Ikkje sant! 🙂 Skal også svinge ned i huset til mor mi siden noen skal hente noe me gir bort. Da kom eg på det, har faktisk aldri gjort det, men eg skal innom Kina Bua å hente med meg Stekte nudler på thaivis 🙂 Har spist det en gang hos Amira og de og satser på at de som er her er like gode 🙂

Ellers? Vel, Tv2 er tilbake på i stua hehe

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg