Glad i å Hekle?

Reklame | Rito Hobby

 

I går kwell satt eg her inne på Hobbyrommet med beina opp på skrivebordet å heklet! Noen ganger er det helt herlig, ja å hekle altså! Som regel når eg først tar tak i ei heklenål så er det for å hekle noe dill, ja som f.eks 2-3 kaktuser 🙂 Selv om eg ble spurt av kontakpersonen min i Rito Hobby om det var noe eg kunne tenke meg
å hekle er det faktisk veldig kjekt 🙂 Det går kjippkjapt og etterpå kan de pynte
opp her inne på Hobbyrommet da vettu.

For litt siden prøvde eg ut en Strikkepakke i samme serien, og den ble skikkelig søt! Den henger her å dingler i hyllene mine og tar seg godt ut. Det finnes mange forskjellige strikke/heklepakker,

 

 

 

 

 

Alt du trenger (utenom heklenål) finner du i pakken, ja t.o.m 3 terrakottakrukker følger med så etter på er det bare å “plante” kaktusene. Vatt til å fylle kaktusene med ligger også opp 🙂
Dette er jo koselig gaver til en som liker enten å hekle eller strikke.

 

 

 

 

Nå skal eg bare en kjapp tur på kjøkkenet å lage meg noe mat, havrevafler kanskje? Uansett, fikk 3 deilig pakker fra Wish i dag. Fikk fylt opp litt på veggen så nå er det bare å vente på resten av diller som er på vei 🙂 Etter på blir det montering av både sauer og katter, kanskje eg må lage noen flere blyantpynt? Ikkje sant…
Vel vel, magen romler og mat må man ha!

 

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg