Gla`Genser – Oppskrift

Designet av Tania Skalozub

 

Er sikkert på at du husker ALT man kan hekle med African Flower? Trooor muligens hele dyrerike har vært representert. Utrolig flotte alle sammen, å ja, eg har også heklet en del African Flower….Alle gjorde jo det? (Nesten) Selv om både neshorn og bamser er søte nok, vil eg si at denne genseren gikk helt til topps – I allefall hos meg! Absolutt en genser eg uten problem kunne svinset rundt i!

 

 

 

Designet av Tania Skalozub

 

Her er det bare å løpe løpsk med med fargene, eller du kan hekle det så lekker som bare det – Den ene ideén etter den andre popper livlig opp i hodet her hos meg…! Den er heklet i Merino ca 100m/50 gr og heklenål nr 4,5 mm – Dette går rimelig kjapt, lappene er enkle og ermene er nok unnagjort i løpet av noen episoder på serien din

 

AFRICAN FLOWER SWEATER
Bildene over
Str S – M – L (One size)

 

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Dette sto eg opp til i dag! Det veksler mellom å snø og full sol! I følge værmeldingen skal det snø hele dagen og gå over til kuling i løpet av ettermiddagen….det fortsetter i morgen og såååå *trommevirvel* skal det over til regn i morgen kwell…så eg tipper på lekkert føre mandag morgen….! Som nevnt tidligere er nok dette vinterens siste krampetrekning før drømmeværet er på plass i påsken! Selv om Ali var klar for vask og maling av terrasse forrige helg tror eg ikkje det blir før i påsken! Eg har plantet de første frøene inne så det har bare med
å dreie over på litt andre temperaturer enn dette!

Eg skal ut om et par timer, skal være hos Amira til i morgen 🙂 Satser på fin hovedvei og at det ikkje er særlig glatt! Er optimist så eg pakker med meg strikketøyet å satser på å komme meg gjennom minst 1 nøste!

 

 

 

GOD HELG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg