Gla`Nyhet!

 

Måtte bare kjapt innom her igjen før eg skal på kjøkkenet å kokkelere! Tenker at siden eg var passe sur
i morges (Fortsatt veeeldig trøtt!) er det på sin plass å dele en Gla`nyhet, samme hva man blir glad for, det bør jo deles!! Eg bestilte meg en ny jeans fra Nelly forrige uke…Har aldri bestilt klær der i fra før, men denne buksa likte eg! Alt står å faller på baklommene når eg kjøper bukser…ikkje hvordan de ser ut, men hvordan de er plassert…Denne var perfekt i forhold til bildene. Men så er det dette med størrelse da…vanskelig…Gikk gjennom Str.tabellen og fant ut at Str 46 kunne sikkert gå…UTSOLGT! Hmm etter et par runder bare klikket eg hjem Str 44 og håpet på det beste…Når eg var på butikken nå
i sted fikk eg pling fra posten: Buksa var landet!

Lempet varene på kjøkkenet da eg kom hjem og gikk rett på badet! Buksa står som et skudd! Tenk det du…!? Det er t.o.m ei sånn bukse med lavt liv så den stopper ca midt på hoftene! Eg vet det er forskjell på Str mellom merker. Et eksempel: Første turbukse eg kjøpte i  januar i fjor måtte eg opp til 56 i herrestørrelse….det er rimelig stort.…For et par uker siden bestilte eg den samme buksa i Str 46, den er litt romslig….Eg bestilte den Str 46 først i januar i fjor og fikk den så vidt opp over knærne! Men, eg har ikke tatt av mer siden i høst faktisk….Det står mer eller mindre stille, faktisk gått opp litt etter nyttår, men det merkes ikke på klærne….Uansett, selve vekta får være det den er, eg spiser sunt og trener.…eg er nok inne i en pausedal *ler* Stabiliseringsperiode? Fremover er det bare å gi jernet på turgåinga, strålende vær er meldt så dette går bra! Eg er i allefall veldig happy for at denne kule buksa passet perfekt! Var i grunnen bare det eg ville si….Nå stikker eg på kjøkkenet! DETTE blir det til middag i dag Jammy!

 

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

2 kommentarer
    1. Den var stilig, likte de lommene 😍
      Idag var postkassa mi fylt med Holstgarn. Har bygd en liten pyramide på bordet så alle sju fargene kan stråle opp i stua 🌞 De skal få ligge til modning i noen uker, kanakje over sommeren – spent på hva de ønsker å omvandles til, og om alle fargene vil være med på samme reisen 🥰
      Kos deg med middagen din – jeg har skrei i fryser’n, og skal teste den oppskrifta i nær framtid 😍
      Stor klem fra Moss 🤗💖

Siste innlegg