GRATIS Babyteppe med UGLER!

Designet av  Amy Bahrt / Cascade Yarns

 

Det er umulig å gå forbi noe med ugler! Ugler er alltid poppis, eg har diverse ugler rundt omkring og blir alltid like betatt 🙂 Strikker du dette teppet får du også prøvd deg på Intarsia teknikken i overkommelig størrelse 🙂

 

 

 


Designet av  Amy Bahrt / Cascade Yarns

 

Sjekk da! Så skjønt og eg er sikkert på at de små kommer til å bli veldig begeistret!

 

 

FIVE LITTLE OWLS
Bildene over
Str 71 cm X 83 cm
GRATIS Strikkeoppskrift

 

 

 

 

 

Siden eg begynner å bli drittlei av å vente på de der bittesmå lysene eg har bestilt fra Kina passet det supert at damen på Nille pakket ut julepynten i dag!! Ja, det er ganske CRAZY! Halloweenpynt og Julepynte, siden om side! GALSKAP!! La det nå først spøke ei stund før jula kommer frem, det ble bare veldig rart...ANYWAY! Eg rappa til meg ei sånn minilenke med Ledlys så nå har ALVEHUSET (<—Klikk her om du vil se mer om Alvehuset) mitt fått lys, eller.…FLOMbelysning er vel mer riktig *humrer* Håper ennå at de minilysene snart kommer frem for eg tror de blir bedre selv om dette også ble veldig koselig 🙂

Vel veeel, eg er sååå sliten at eg skjelver og det er VIRKELIG på tide at eg bevilger meg noen skikkelig hviledager! I dag tok eg helgehandelen for oss og mor mi alene. Egentlig like greit, men det er en del arbeid, ikkje minst skal varene inn og pakkes ut hos mor mi og såå skal alt våres opp i 3.etg. Det tar tid å pakke ut og få på plass
i skapene, men deilig når det er gjort. Fikk sette meg ned ca i 20 min før det var ut å kjøre Dib på trening, vel hjemme igjen slengte eg ei osteskive i ovnen, stakk i dusjen og nesten besvimte her i Go`stolen! Vet ikkje om eg orker sette meg ved spisebordet å perle i kwell, tror bare eg sitter her og kanskje strikker.

Må bare si: TUSEN TAKK for en vanvittig tilbakemelding på Dette Innlegget som eg la ut i formiddag!
Godt at det kan være til hjelp for mange 🙂

Nå legger eg beina høyt og slapper av!

 

 

SOVE GODT
OG DRØMME SØTT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg