Gratis Strikkeoppskrift: Skjerf, Lue, Hals, Pulsvotter og Votter

Designet av Sarah Hatton

 

Med tanke på at eg la ut Lue&Skjerf tidligere i uka skulle man jo tro at med var midtvinters *humrer* Meeen, når man ramler over fine ting som i tillegg er gratis er det jo bare å kjøre på, ikkje det? Her får du alt du måtte trenger for å ikkje fryse gjennom en kald vinter: Lue, skjerf, hals, pulsvotter og votter – Da er det i grunnen bare sokker du mangler og da kan eg jo f.eks anbefale DISSE, kanskje du liker disse også? (Blir det for kaldt er det vel Netflix i sofakroken som gjelder?)  Eller, hva med noen helt enkle? Sånn, da skal du vel vær berget til våren vil eg tro 😀

 

 

Designet av Sarah Hatton

 

Settet over har en strikkefasthet på 22 m/28 row – Tja, da blir det et garn på ca 100 m pr 50 gr.
Det er bare å sette i gang så har du mye kosestrikk foran deg 🙂

 

ELODIE COLORWORK ACCESSORIES
Bildene over
Skjerf
Lue
Votter
Gratis Strikkeoppskrifter

 

 

 

* * * *

 

 

Se der ja, da var jaggu fredagen her og eg våknet jo alt for tidlig….Blir varmt på soverommet gitt, spesielt når man ikkje er helt i form…Jadda, i morgen har eg vært pjusk i 4 uker…Siste dag med Zovirax i dag, Runde 2…
Så får man se da om man er i mål?

I dag får Ali stå for handlinga, eg skal ned til mor mi å vanne litte blomster siden hun er her, blir nok til over helga. En ferie pleier jo minst vare 1 ukes tid i allefall 🙂 Ellers blir nok helga litt som vanlig, skal nok få til noen time rpå Hobbyrommet også – Det kreeres jevnt og trutt + at nå strikkes det litt også inni mellom.

 

 

 

LAG DEG EN
FIN FREDAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg