Gresskar & Vanilje Cupcake

 

Ahaaa nååå sitter eg med beina høyt! DIGG! 🙂 Eg har hatt en koselig dag på kjøkkenet for meg selv, ja det blir nesten litt sånn kvalitetstid med seg selv når man baker (kjenner eg gleder meg til julebaksten!) Siden eg hadde 2 dager på kjøkkenet sammen med MANGE Kilo Gresskar har planen vært å bake med Gresskarpurén som eg laget 🙂 Det fikk eg endelig gjort i dag, og hvilke Cupcake det ble!! Det er noe av det råeste eg har bakt, tror eg? Eg har forelsket meg litt i Vegetarbloggen, nei nei, eg er ikkje blitt vegeterianer, men der er det mange gode oppskrifter som man likevel godt kan bruke 🙂 Vel verdt en kikk må eg si 🙂 Det er vegetarbloggen sine GRESSKAR CUPCAKE eg har laget – Eg brukte lettmelk, vanlig Philadelfia og vanlig smør. Det er de kraftigste og saftigste Cupcake`n eg har spist! Ååå den toppingen dag! Jøss!

Det må eg bare skynte meg å si; Selv med “riktig” med tipp så ble pynting noe rare greier,
eg får ikkje dreisen på det altå, men men….Det er jo smaken som teller 🙂

 

 

 

Underveis i bakingen av GresskarCupcakene går det opp for meg at det er jo Ingefær i de! Amira tåler ikkje ingefær! Jaja da var det bare å svinge maskineriet en gang til å lage en porsjon med Vanilje Cupcake
Brukte samme toppingen på disse som de første, bare tilsatte litt rødt paste 🙂 Deilig Deilig ♥

 

 

Amira fikk litt dåneanfall da gavene kom på bordet 🙂 Dette kjøpte eg til henne fra mor mi 🙂
Rituals er jo absolutt en av favorittbutikkene

 

 

 

Dib kom til meg tidlig å sa han ville gi Amira en kalender i gave, men trooor ikkje han helt visste hva de kostet så da slo me oss sammen og Amira fikk akkurat den hun ønsket seg – Desember kommer til å bli helt herlig 🙂 Gleder meg eg også, er jo spennende å se hva som popper opp hver dag. BodyShop har mye herlig dufter 🙂
Var ikkje bare bare å få kloa i en slik kalender! Utsolgt på nett og lite på butikkene, men eg ringte rundt og traff en butikk som hadde 2 igjen og fikk lagt av den ene noen timer til eg var på hjul. Heldig med den 🙂

Amira ble kjempefornøyd og det er jo kjekt – Traff god blink i år hehe

Nå skal eg bare sitte her å nyte resten av kwellen før eg ruller meg inn i dynene og satser på 7 t god nattesøv 🙂
I morgen er det tilbake til perlebordet 🙂

 

 

SOVE GODT
OG DRØMME SØTT

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg