Hadde eg bare hatt en vinterhage…

Designet av Paula Matos

 

Hadde me nå ennå hatt en vinterhage, eller i det minste litt overbygg….ja da skulle eg hatt en hel haug av disse lanternene!! Kunne hatt noen ved inngangen, der er det litt ly for regn, meg eg sitter jo ikkje der ute…Men det som er så fint er jo at disse kan du selvfølgelig hekle i akkurat de fargene du vil, kanskje i tynn tau? Ja for å få den litt rustikke følelsen? Tja, da kan de jo henges i stua om du vil nå i jula 😀 Legg så noen små lyslenker opp i og se hvor koselig det blir.

 

 

 

Designet av Paula Matos

 

Kanskje du har en noe mørk gang? Eller et sted hvor ingen planla en stikkontakt? Vel, heng opp en laterne med lyslenke og kjøp en haug med batterier når det er tilbud 🙂

 

BOHO STAR LANTERN
Bildene over

 

 

* * * *

 

 

 

Torsdag – Mor mi sin dag! Det betyr ut på handlerunden, ute er det veldig grått, vått og KALDT! Det er 8 grader, men den følte temperaturen er kun 0! Ok, eg håper på snø, masse snø ønsker eg meg til jul, men det er godt det ikkje er glatt når eg skal ut å farte. Kunne tenkt meg en tur på Staples i dag, vil ha meg en rull med rødt “Grå”papir og der har de tjukke ruller til en rimelig penge + de sikkert har slike juleklister som mor mi vil ha. Hun skriver julekort, masse julekort – hvert år, og de pynter hun med klister 😀 Dessuten har de mye annet kjekt der ute og eg mangler fortsatt litt til julekalenderen. Er i grunnen veldig greit hva eg får gjort før mandag….ikkje godt å si verken hvordan eg føler meg eller hvordan ting fungerer etter mandag….!

Skal prøve å komme meg litt tidlig avgårde i dag fordi eg har en del eg skal gjøre ferdig når eg kommer hjem *ler* Kall meg gjerne gal, men eg laget 50 slike i går kwell!! Mulig det blir andre figurer i løpet av helga, får sjå!
Må i allefall huske å kjøpe Lakk når eg er ute i dag!

 

 

HA EN FIN DAG!
SNART HELG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Jeg hadde vinterhage/sommerhage i huset som vi solgte og flyttet fra i fjor. Jeg satt der sjelden, siden det var varmere inne på stua, men disse lanternene hadde nok vært fine der. Eller i overbygget under inngangspartiet. 🙂

Siste innlegg