HÆÆ?? -I BERGEN…??!

 

Du som følger meg på SnapChat (vibbedille) har fått med deg at eg kjøpte en pult til i dag! Jepp, det poppet opp en annonse ute på Sandnes 🙂 Eg har jo hjørnet, den er grei og så kjøpte eg bordet til høyre for hjørnet. Eg trodde jo den var 100 cm , men den var 120 cm – Egentlig ingen problem, meeen så kom eg på at hvis…

 

 

 

 

…eg kjøper en på 100 cm og har den under vinduet, da blir det digg! Da virker ikkje hjørnet sånn avkappet + eg får plass til ei enkel høy Kallax hylle i kroken. Jadda fornøyd med meg selv avtalte eg å hente denne pulten kl 19.30. Dib og eg skulle ta oss en roadtrip 🙂 Plottet inn adressen i Maps og la i vei…Da me kom frem til huset reagerte eg på navneskiltet…hmm…det stemte ikkje…? Så dukker det opp ei dame, og eg spør om hun har en pult til salgs? Hun ler og sier eg er den 2. som spør om noe lignende i dag. Så ja, ett sted er noe feil!

Setter meg i bilen og ringer selger. “Hei, Vibeke her, eg sitter uten for huset ditt?” -Hæ? Hvor da? “I Sandnes” – Jammen, eg er jo i Bergen! “What?” – Så ja, da ble det ikkje noe pult på meg…Selger var fra Stavanger, og hadde profil på Finn, men befant seg i Bergen for dette salget, men hadde GLEMT å endre profilen sin kan du si…
I Bergen ja, nei eg gidder ikkje dra dit for en pult så eg få bare fortsette å ha søk på Finn…Litt kjip ja!

 

 

 

 

SEEEE hva som skjedde i dag!? Den poppet! Syns den er litt blek i forhold til forventet? Hmm Eg telte over alle knoppen i går og kom til 54!!! Tja, da kan jo dette bare bli bedre, ikkje det? Uansett skikkelig stas at eg har fått det til, ja for dette betyr jo at det trives her på terrassen.

 

 

 

Dette var jo mindre stas for å si det sånn...Eg så antydningen til et par små hull i et blad og begynte å kikke…først fant eg noen begyrende små larver, og da snudde eg hvert blad! Fant flere med egg, rev de av og fikk de ut og bort i papirbosset! Tror bare eg skal ta saksa i morgen å klippe av alt lauvet! Heldigvis har eg høstet inn alle reddikene, dette er lauvet på nepene. Dette skjedde for et par år siden også og da klippet eg av alt, fikk flotte neper for det om! Ser ikkje ut for at det SommefuglSkremselen eg laget funket, ja for eg er ganske sikker på at det er de hvite nydelige sommerfuglene som har koset seg her ja!! Men men, det er kun på dette lauvet og ikkje på noe annet 🙂 Greit nok!

Bortsett fra å ha laget ei diger ChiliGryte har eg surret inne på Hobbyrommet, sorter og fått tømt noen bokser (Vurderer å selge de boksene, du kan se på Snapchat) Gode bokser til oppbevaring av dill!

Vel vel, ryddinga fortsetter i morgen…

 

 

Ha en fin kwell
og ei God Natt

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

2 kommentarer
    1. Hei. Jeg har et skrivebord på 74 cm med skuff under. Er noen riper ect men du er jo så handy at det fikser du nok. Den er bare å hente om du vil ha det🙂

Siste innlegg