HAPPY SOCKS – HAPPY …???

Designet av Melinda Measor

Ingenting får mer oppmerksomhet enn morsomme og snaisne sokker! Med en gang du tar av skoene så er de et blikkfang 🙂 Eg liker godt lange sokker slik at de kan bli mer som en del av et antrekk, fikk jo mor mi til å strikke noen par til meg i år – Venter bare på kulden! Tøft med spreke sokker om du f.eks svinser rundt i ulltunika, la sokkene komme opp og ut av skoene *humrer* 🙂 Morsomme og fargerike sokker vil garantert få deg til å smile, så hvorfor gjemme de bort ned i skoa og bakom buksa? Ja eg elsker spreke sokker og eg har fått litt blod på tann etter at eg ble ferdig med de lange sokkene eg har holdt på meg! Har mange flere i kø 🙂 Skal bare først…

 

 

Designet av Melinda Measor

Elsk på denne strukturen! En enkel, men snerten vri som blir noe “nytt”

 

JUMPING IN PUDDLES
Bildene over

 

 

Designet av Melinda Measor

Åååå så lekre ♥

 

MORTIMER

 

 

 

Designet av Melinda Measor

Selv de enkleste sokkene blir utrolig flotte om du bare våger å bruke det sprekeste garnet 🙂 Dette er en fin oppskrift for deg som kanskje er litt uerfaren når det gjelder sokkestrikk, eller om du bare liker de “rene og pene”.

 

BACK TO BASICS: SOCKS
Gratis Strikkeoppskrift

 

Alle disse 3 sokkene er strikket i tynt sokkegarn på på tynne pinner, supert om det er sokker som ned i skoa til hverdags 🙂 For å få en EXTRA flott tå bør du svippe Innom HER å noe supert!

 

* * * *

 

Søndag og sola skinner, men ingen klevask henger ute til tørk, selv om det var planen denne helga! Våknet 04:53!!! Er sikker på at lydstyrken i senga var over 85 desigbel så eg trakk dyna godt over hodet og tvang meg inn i drømmeland igjen, våknet likevel før alarmen og sto opp halv 8! Er ikkje bare bare med den znorkelyden gitt *ler*. Jammen godt eg la meg tidlig i går så eg har nå fått ca 7,5 t på øyet noe som bør være haugen på nok!

Bortsett fra å kjøre og hente Dib i dag har eg lite planer og skal prøve å nyte søndagen i steden for å sove den bort! Kjipt når ei helg blir sånn soverhelg! SÅ ja, min foreløpig plan er å rangle i dag!! Kanskje me burde tatt en tur ned til sjøen senere, liksom bare benytte de siste dagene som sikkert er fine 🙂 Det sies at det er NÅ me burde badet fordi havtemperaturen er høyest på sensommer og høst. Foreløpig er det 19 gr og det skal opp til 24 i dag! Kanskje eg bare skal sette på en maskin med håndklær før me kjører, henge de opp når eg er tilbake? Tja, hvis temperaturen holde mål blir det sikkert tørt til kwellen 🙂

Anyway, prøvelappen på det nye prosjektet er ferdig så eg er klar til å legge opp!
Håper dette blir en produktiv søndag!

 

 

 

KOS DEG

 

 

 

Go`klem fra ei Optimistisk Vibbedille 🙂

0 kommentarer

Siste innlegg