HEKKAN – Hell i uhell, igjen!

 

Eg er ganske så satt ut vettu…! Mulig du fikk med deg at eg fikk nye sko fra Alfa i sommer? Kjøpte mine første i feb/mars, de fikk eg hull i og fikk nye – Da kjøpte eg akkurat de samme en gang til for gavekortet (Det er fortsatt de beste skoene eg har hatt på beina!) eg fikk da eg reklamerte på skoene. De nye skoene brukte eg for første gang da me var i Viglesdalen forrige uke…og hva oppdager eg da eg skyllere skoene ved hjemkomst? Ikkje sant, det var begynt å komme hull på akkurat samme sted og kun på den ene skoen…Eg ble så lei meg og der og da tenkte eg det ble for flaut å klage på disse også…men eg tenkte søren heller og sendte reklamasjon på lørdag. Den ble godkjent i går og eg fikk gavekort på 2999,- Det er søren ikkje verst syns eg!

For et par uker siden kom den nye skinnserien med fjellstøvler hos Alfa og eg hadde sett meg ut DISSE FLOTTE her! De ville bli supre på fjellturer i vinter! Passet jo fint med tanke på at det snart daler noen kroner inn på konto, for sko til 4K er ikkje bare noe eg kjøpe der og da.

Vel, nå skjedde jo det som skjedde og eg satt inne hos Alfa å kokkelurte på hva eg skulle kjøpe….Det er da eg ser det!! Skinnstøvlene eg hadde lyst på lå inne med Turistforening Rabatt på 1000 kr!! Woop Woop!
Så ja – da kjøpte eg de i går, se bare her...

 

 

 

 

…Fjellsko 3999 kr – 1000 kr (Turistforeningen) – Gavekort 2999 + at eg fikk med pakken med Skopleie som alene koster nesten 1000 kr! Da ble det 0 kr da for noe som koster nesten 5K! Altså! Eg tror det jo nesten ikkje!

 

 

 

 

Foruten at eg er litt i skolykke her eg sitter så må eg jo si det: Meld deg inn i Turistforeningen!! Nå er det faktisk smart å gjøre det om det er noe du tenker på, da får du jo medlemskap ut året som er det vanlige, men du får også hele 2024 med i første runde 🙂 Utenom det kan du gå mange flotte turer, det kan du også uten medlemskap (eg vet det), men så er det noe med det da….fellesskapet, alle fordelen, mange hytter som du kan bruke billigere, fiskekort osv. En av fordelen nevnte eg jo over: God rabatt på Alfa sine sko og noe eg nylig også oppdaget er at Bergans sine klær får man også % på om man kjøper de i DNT Nettbutikk 🙂 Så ja, absolutt mange god fordeler + at det gjør godt å gå tur da! Kjøper du skinnsko nå, ja så får du faktisk skopleien som passer dine sko med!

 

 

 

 

Altså! Skoene kunne vel ikkje hatt et bedre navn, eller hur!? *ler*
Gleder meg til det blir kaldt eg, gjør ikkje du??

Nå skal eg gafle innpå med pizza, har smakt og den var god!
Har bakt min første glutefrie pizza og den skuffet ikkje 🙂 

 

 

 

KOS DEG OG HA EN
FIN KWELL

 

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂 
Vibbedille på Instagram
Vibbedille på TikTok

3 kommentarer
    1. Så ergerlig når dyrt fottøy ikke tåler en lang marsj. Fjellstøvler skal vel takle terrenget. Kan jo forekomme skarpe steine. Så godt at du fikk nye denne gangen også, og at du nå kunne velge deg drømmeparet ditt.
      La oss vente litt med kulden. Nyter nå dager som er varmere enn hva vi har opplevd fra St.Hans.
      Kos deg med pizza som du tåler.
      Klem fra Liv

      1. Det er ikkje selve skoen, men kanten øverst på skaftet som sliter hull – Det kunne være en svakhet, men satt på spissen er de jo ikkje vanntette lenger. Uansett, syns er flott at de bare POFF gir nye sko 🙂

Siste innlegg