Helledussen! ~ Strikkeoppskrifter

Designet av Claire Garland

 

*Smelt* Om du drømmer litt om en verden av mykt garn, litt fluffy og sart så er dette noe for deg. Da kan du bare sitte å nyte maske for maske på tynne pinner og trylle frem de mest bedårende figurer og dyr ♥ Eg kunne tenkt meg det….en kurv med små oppsurra nøster i de skjønneste kvaliteter og bare drømme meg bort liksom…Ahaaa

 

 

 

Designet av Claire Garland

 

Claire Garland er designeren du besøker, hennes verden av “levende” dyr vil eg si er unik…sukk...så nydelig! HUn bruker for det meste garn fra Drops, ja som Tynn Alpaca og alle de andre sarte og lekre garntypene. Til disse figurene er det ikkje noe mengde du trenger, men en meter der og en meter der…Sukk…
Ååå det er så lekkert bare!

 

BABY PENGUIN
Bildene over
ca 10 cm høy

 

 

 

* * * *

 

 

 

 

Sånn utover det sto sola opp i dag også, men så ble det overskyet gitt….R E G N er ventet inn i løpet av uka og det meldes + grader…..så da vet man kjapt hvordan helga vil bli?? Ikkje minst blir det sikkert en ny mandag med frost og alt balubaen som følger med etter noen døgn med regn, sånn har man det da gående *ler* -*Drømmer alltid om en halvmeter kram snø til jul…*

Spørsmålet i dag er: “Hva skal eg bake mon tro?” Det er faktisk en del juler siden eg laget kokoskaker…Ali må alltid kjøpe seg en boks med på Rema fordi eg kommer aldri så langt haha Kanskje eg skal overraske litt i dag? Finne frem den steingamle kokeboka og lage de gode gamle? Er noe KLISS….Skal t.o.m “kokes”, dvs varmes opp og “deigen” blir som ei diger klump med superkliss….Ikkje rart eg glemmer det hvert år haha Men de er gode da om du er glad i kokos 😀 Får nå se…tror nok også eg blir nødt for å lage en nye runde av disse nøttene….
skåla eg fylte opp i går forsvant fort mens me så filmen Troll….KNALL god snack!

 

 

KOS DEG

 

 

 

Juleklem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar

Siste innlegg