Helt TOPP!

Designet av All Knit Up Designs

 

Det må eg si….Riller OG Restegarn?? I samme prosjekt?? WoW WoW! Bedre kan det neppe bli! Det er nå
i allefall sååå myye bedre enn alle de tørre Aprilspøkene som har poppet opp i løpet av dagen…den ene mer tørr enn den andre...Ka skal eg si? GOD fantasi er jaggu en mangelvare blant blogger i allefall *ler*

 

 

Designet av All Knit Up Designs

 

Et sjal som dette har eg hatt i kikkerten en stund og garn har eg som du vet mer enn nok av så det skal ikkje stå på det. Sjalet er strikket i 4ply garn, dvs sånn tynt og deilig sokkegarn. Ta det du har og få deg et sjal med frynser 🙂

 

HAPPY SCRAPPY SHAWL
Bildene over
Str 191 cm X 53 cm

 

 

* * * *

 

 

Eg vandret rett ut med hagehanskene på meg i dag! Som eg viste på Snapchat er eg ganske SUR ang den fiiine putekassen min som eg har alt “hage”utstyr opp i….den ble jo ødelagt nå i stormen sist fordi noen ikkje hørte på meg! Lokket fløy av sted og knakk…det er visst planer om å fikse den, i mens har det regnet oppi kasse = sørpe og søl! Ja eg var sååå sur at eg gikk rett på nett, søk opp samme kassen og bestilte en med klikk&hent! Den skal hentes inne i Stavanger på lørdag, jepp på påskaften! Eg får ikkje ro i sjela før eg har en fin kasse igjen!
Den ødelagte får heller stå i garasjen eller noe – med verktøy opp i, eller den kan kastes!

Vel vel, eg fikk da plantet masse mini stemorsblomster i kassen ved inngangen og der observerte eg også se at de 3 Clematisene eg plantet i fjor virkelig har begynt å skyte over alt!

 

 

 

 

 

Har neeesten perlet ferdig løva i dag!! Har bare litt igjen i ansiktet og har derfor sprettet den nye ramma for
å klargjør til maling 🙂 Nå nettopp satte eg meg ned for å teste Makramégarnet som kom i posten i går.  Her har et testet Jutesnora både enkel og dobbelt, litt usikker der hvor tjukt eg ønsker det…? Har jo en plan om å blande inn litt Hama Perler og de må jo i såfall syns…Hmm tror eg må sove på dette ja! Det Barbante Garnet ble ganske fint, men det er veldig mykt å knyte med (Knutene til venstre i bilde), må nok teste litt mer 🙂

Nå må eg neste ta å perle litt til, får ikkje ro i meg før eg ser at eg er fornøyd! Har sittet å perlet litt og lett, Tatt en bilde og studert, perlet litt til og nytt bilde osv…Skal ikkje være bare bare, men akk så gøy! Men du?

 

 

KOS DEG OG HA
EN FIN KWELL

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂

1 kommentar
    1. Det sjalet så bare godt ut. Eller kanskje det skal kalles storskjerf. Og tro meg, jeg har også nok garn. Nå på våren legger di egg og setter stiklinger og gangen blir bare trangere og trangere.
      Nå har jeg rekt opp alasuq tre ggr. Strikker i Peer Gynt. Og for meg som har strikka kun merino de siste årene… føles dette som hamp. Kan ikke huske det var SÅ stivt . Det var jo favoritten før.
      Men skal gi den en siste sjangs, hvis ikke lager jeg tova sitteunderlag av “heila skiden”.
      Tar siste natta på jobb nå før litt påskeferie. Lurer på om det er noe å glane på, på netbrettet.. føler jeg snart har “runda” nettet.
      Ha en forteffelig aften, natt og langfredag🐣

Siste innlegg