Her er de! – De BESTE!

Designet av Bekah Knits

 

Alltid, ja i allefall nesten hver gang eg f.eks legger ut tøfler så er det alltid de beste eller fineste….Jaja, men dette ER de beste! Det kan eg se på bildet, de ser skikkelig digg ut å skli rundt med i vinterhalvåret ♥ Likte at de var romslige rundt anklene for eg blir fort varm i beina når eg svinser rundt i ull. Her kan du jo strikke både lekre
ton-i-ton farger eller litt crazy farger til bestemor – Alt etter lyst og behov 😀

 

 

 

 

Designet av Bekah Knits

 

Siden eg fikk erfart på den knallharde måten hvor ekstremt farlige ulltøfler kan være i ei glattmalt loftstrapp på hytta (<—Ren GALSKAP) vil eg på det varmeste OG sterkeste anbefale å bruke LATEX på sålene! Trist å føle skyld for at noen seiler ned trappa og ender gul og blå med knust halebein! Snakker av knallhard erfaring! *humrer*

 

HEARTHSIDE SLIPPERS
Bildene over
Str S til XXL

Ønsker du samme tøfler til barn og baby kjøper du DENNE UTGAVEN AV OPPSKRIFTEN,
da får du alle størrelsene 😀

 

 

 

* * * *

 

 

 

Søndag, sløveste dagen i uka, spesielt når det uler rundt hjørnene og plasker ned —> Perfekt søndagsvær til
å kose seg inne. Siden mor mi er her har eg jo sitter mer i go`stolen denne helga enn vanlig så bunken med heklelapper har økt! Hvem vet? Kanskje det blir kåpe på meg FØR jul?? Mor mi lurte på hvor mange 100 lapper eg trengte til ei kåpe og siden eg ikkje visste måtte eg jo sjekke oppskrifta: 96 stk må til, og det er jo egentlig ganske overkommelig…ikkje det? Klarte jo å hekle 5 stk under “Skal vi danse” i går kwell – Da er det jo håp skulle eg tro 😀 Hva det blir til i dag vet eg ikkje, i løpet av helga har eg vært innom Hobbyrommet hver gang mor tok seg en kwil så noen armbånd har det jo blitt 🙂 Trenger du en litt morsom Julegave f.eks?
Ta en titt Her, eller HER og DER, kanskje noe faller i smak 🙂

Ellers? Vel…det er jo helt innafor å begynne å lade opp til Årets Happening i Stavanger! Skal du dit?

 

 

 

NYE EN FIN SØNDAG

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Blir ikke forbauset om du har kåpe til jul ! Tenkt å lage selv også, men enn så lenge blir det stripe-gensere i Holst Supersoft ❤️, nr. 3 er på pinnene ! Hils Ali, og si at jeg fremdeles får vann i munnen av go’bitene du viste frem i går !

Siste innlegg