HER ER DE!

Designet av Marta Chapman

 

Hvis du er på jakt etter fargerike, lekre, morsomme, et blikkfang og et utrolig kjekt strikketøy og sokker, vel
Du trenger slettes ikkje lete lenger! Her er de! Sokkene du har drømt om å strikke, drømt å sprade rundt i! Sokkene du uten problem kan bruke i sandaler (Man gjemmer ikkje slike kunstverk nede i skoa)
uten å bli sett på som…“dum”!?

 

 

Designet av Marta Chapman

 

Sokkene er strikket i “det vanligste sokkegarnet”, det som ligger rundt 400 m pr 100 gr.
Her kan du virkelig få spist om noen rester om du har?

 

TULIP SOCKS
Bildene over
Str S og M

 

 

* * * *

 

 

I dag trooor eg at eg må ta meg en kwil! Var slettes ikkje våken når eg sto opp, føler ikkje eg har sovet i natt?
Ble jo litt sent i natt også, samtidig som eg står opp på samme tid…Blir sliten i hodet av det gitt! Må bare ut å få unnagjort handelen for mor mi så satser eg på å valse innom senga ved hjemkost før eg inntar Hobbyrommet. Selv om det poppet opp enda et par ideér sent i går kwell til det der “hemmelige” prosjektet mitt er eg snart i mål. Eg må bare sette på bremsen og si stopp på et tidspunkt for hvis ikkje blir det aldri ferdig 🙂

I dag blir det 10 gr i følge Yr! Det er vel en stund siden me nå hadde 2 siffret varmegrader? Hmm Det er slettes ikkje så kaldt å ha skyvedøra åpen! Vel vel, eg får komme meg på badet en tur, kanskje ta en iskald dusj slik at eg klarer runden for mor mi? Satser på å få en kreativ og vellykket avsluttning på dagen etter hvert 😀

 

 

LAG DEG EN GOD DAG

 

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

0 kommentarer

Siste innlegg