Herpes i nesa??

 

I steden for å flashe nesa mi her på bloggen ruller eg heller ut noen bilder av de siste dagers aktivitet her på Hobbyrommet – Mye finere å se på, skal love deg! Men ja, eg tror muligens eg har herpes i/på nesa….sukk
Eg har hatt Herpes (HSV-1) i mange år og det pleier å poppe opp på leppene vinterhalvåret, spesielt om eg er forkjølet. Nå er eg jo som me sier her i vest: Dualikt forkjøla! Har
“klaget” den siste uka på vondt i nesa…Ja og det ER skikkelig ømt og vondt, i går studerte eg denne nesa mi litt nærmere og jo da, der er det jaggu meg små blemmer og nå popper de også opp mellom nesa og overleppa…T Y P I S K! En gang har eg hatt et skikkelig utbrudd, da spredde et munnsår seg opp mot det ene øyet, da mener eg at eg fikk antibiotika eller noe,
var nå i allefall hos legen og fikk noe tabletter. Man får vel egentlig ikkje antibiotika mot virus? Anyway…det er vondt og sårt. Satser på at det er kjapt på retur, det er jo uansett lite vits å starte med den salve nå –
Etter hva eg har lært er vel den muligens best før det bryter.

 

 

 

 

Se her! Måtte jo lage 2 til av disse uglene mine og disse har fått krok i seg,
altså blir de så mye enklere å bruke til noe 🙂

Var jo ute i mange timer i dag, og på vei hjem svippet eg innom butikken for noen ingredienser og så laget eg en digg pastamiddag! Me snakker kremfløte, parmesan, spinat, pinjekjerner, pesto, kylling, små deilige tomater….
Dib likte ikkje middagen! Ikkje sant…Hvordan middag kan du ta i nærmere øyensyn på Snapchat (vibbedille)

 

 

 

 

Frosker er nesten obligatorisk og de funker som bare det skal eg si deg! Jada, enn så lenge mangler de liv i øynene, venter på flere tynne Posca tusjer – Siden de tusjene er maling funker de supert til detaljer på denne Fimoleira 🙂 Bare husk at det må tørke noen timer før du lakker. Venter på flere farger i den tynneste varianter siden eg kun har svart og hvit, tror disse tusjene funker på mer eller mindre alt! Eg har malt både på steiner og ikkje minst klær 🙂 Har ikkje kommet så langt at eg har fått malt min egen jeansjakke, men eg malte jo denne
Nå vurderer eg å gi den bort i gave om den ikkje forsvinner før det blir aktuelt 🙂

 

 

 

 

Disse tok eg nettopp ut av ovnen og de lyste skikkelig opp inne i ovnene! Jepp, selvlysende Cernit er gøy!
Tenk på alt du kan lage som blir stilig om det lyser!? Enhjørning er gøy, alle burde ha en i livet eller i strikkekurven sin ♥ Tenker kanskje eg bør hente frem et passende glitter….! O`la la 😀 Det får blir i morgen for nå må eg neste komme meg i seng snart, er slettes ikkje kommet i rute etter siste uke med døgnville tendenser, på tide å komme seg tilbake i form. I morgen skal eg se om eg kan få litt skikk på heimen igjen…
Det MERKES at hu mor har vært ute av drift kan du si…sukk

 

 

NATTINATTI

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

1 kommentar
    1. Du fikk nok antiviral, ikke antibiotika. Siden det er virus. Jeg kjenner til det, har en sykdom som trigges ved herpesutbrudd innimellom. Og da må jeg få antiviral, for at utbruddet skal gi seg, og med det også sykdommen som blusser opp da.. God bedring 🙂

Siste innlegg