Høy på meg selv?

 

Greit å ha ting på stell når man skal på “marked” *ler* Søkte litt rundt etter egendesignet poser, fant mye rart, noe bra, men det var også fiiiine priser! Vel vel, enn så lenge blir det en reserveløsning laget av restelageret etter mange år med pakkekalender. Klistermerker av meg selv laget eg for en tid tilbake og eg visste jo de etter hvert ville finne sin plass. Om eg er høy på meg selv? (Det er stadig en person som spør meg om dette, men eg tror ikkje vedkomne skjønner svare mitt?) Nop, men eg liker å gjøre det lille extra, og nå blir det “Vibbedille Poser” *humrer*. Har plastposer (Miljøvarianten) i en handlekurv ennå, får se om eg etter hvert klikker de hjem 🙂

Når eg gjør noe så liker eg å gjøre det skikkelig, dvs; Skal eg selge noe er det greit å ha noe å ha tingene
i og ikkje bare en rull med plastposer – Det er min tanke da 🙂

 

 

Ellers, sjekk her du;

 

Fikk gave i posten i dag eg, og hvilken gave!! O`la la! Enda et sokkepar, denne gang i deilig sommervariant JuHuuu Stiiilig med striper! TUSEN TAKK Marit, disse ble eg veldig glad for ♥ Fikk også et par ark med kule klistermerker, jepp, eg er elsker jo dill som det! 😀

 

 

 

 

Det baller på seg på perlefronten, 2 stk Sjøhest. Åååå de er jo så fine, tenk deg disse på et barnerom f.eks –
Ikkje sant! ♥ Å ja, det blir en del bie, ja og blomster 🙂

 

 

 

 

Sjøhestene har eg pyntet med litt passende glitter. Måten eg gjør det på for å unngå glitter over alt? Først pensler eg området eg vil ha glitter på med blank lim, strør på glitter og la det ligger rolig helt til limen er tørr. Der etter dunker figurer slik at det glitter som ikkje traff limen faller av, såååå tar eg sjøhesten med ut å sprayer glitterområdet med matt lakk et par ganger. Nå drysser de ikkje når de skal henges opp 🙂
Blir jo noe ekstra dill, men absolutt verdt det.

 

 

 

 

Det begynner å samle seg opp nå, mye skal monteres og alt skal pakkes i cellofan på en eller annen måte. Tja, eg tror dette blir bra eg 🙂 Sjekk ut Badeendene!! Eg har montert noen flyvende alver også i dag, de kommer i et annet innlegg. Resten av kvelden skal gå til perling av mer figurer….Jadda….trooor eg har bestemt meg for motiv på den barnejakken også nå – Får sjå!

Men du? Hvis du bor i omegn og ikkje har planer 11.juni, da kommer du ut hit til Tananger 🙂
Tananger Dagene 2022.

 

 

KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

10 kommentarer
    1. Husk at det alltid er prikken over i` n som teller. Kjekt å gjøre det lille ekstra … Det tror jeg 99% av oss setter pris på. Fine poser og fine ting du lager. Lykke til med salget etc når dagen kommer 😊

      1. Ja det er noe med den finish`n som eg elsker 🙂
        Takk skal du ha, eg gleder meg, men samtidig kjempenervøs!
        Endten så går det helt fint, eller så flopper det hehe

    2. Du er så utrolig kreativ og dyktig.
      Alt hva du kan, sier jeg bare 🙂
      Og stolt av alt du lager, har du jammen god grunn til 🙂

    3. Innpakningen når man sender avgårde noe som man selger eller sender som en gave betyr så mye. Ja jeg gjenbruke boksen, men spanderer på litt pent silkepapir og et klistremerke til å lukke med. Gleden blir så stor hos de som åpner ❤️
      Så høy på deg selv, nei det er du ikke. Det er utrolig nydelig å sette gleden ut i verden ❤️

Siste innlegg