Husker du?

 

Etter Det Forrige Innlegg fikk eg ikkje helt ro i sjela og eg bare måtte gå å lete litt! Bare bitte litt, grafset meg vei inn i ei av de hyllene hvor det ligger diverse nøster og jammen meg! EG FANT!! Hadde faktisk 2 nøster av garnet eg nevnet! Ååå husker du dette garnet? ANGORA TWEED? Mine er kjøpt ca i 2007 når eg arrangerte mitt første Strikketreff og ALLE ble hektet på det samme prosjektet ♥ Å nå fikk eg jo akutt lyst til å gå gjennom den “gamle” TurnusKista mi Mohaaa OMG! Om eg nå skulle finne på det så kommer eg garantert til å okkupere stuegulvet
i ei uke! Ja det blir fort sånn når eg begynner å dra ut alle mine skatter!

Opp i ei av de kistene vet eg at prosjektet eg nå tenker på ligger og der finner eg også garantert mer av
Angora Tweed`en + noen flere av disse Noro nøsten…..*Sukker litt sånn lykkelig henført*

 

 

 

Kanskje prosjektet eg mener begynner å demre for deg med dette bildet? Eg vet me var mange, veldig mange som startet sammen og mange flere ble med etter det strikketreffet. Det er en skam å si det, men mitt er fortsatt ikkje ferdig og det er nok grunnen til at disse deilige nøstene fortsatt er helt urørte! Det er “Silver Thaw” til Noro eg har brukt 🙂 Guuu for en deilig kombinasjonen! Nå har eg sittet, ja sikkert i over en time å leita etter oppskrifta!! Har søk Ravelry bak fram + eg har leita inne på “Slag en hellig ko”, plutselig bare poppet navnet opp der eg satt
å scrollet i gamle (fra 2007) oppskrift mapper og som eg husket så er oppskriften GRATIS og den “lever” i beste velgående! JuHuuu Kanskje eg nå kan få ferdig det deilige sjerfet??

Ta deg en tur INN HER HOS LISELOTTE som er designeren av sjerfet og plukk det med deg, kanskje har også du et halvferdig et i en gjenglemt strikkekurv innerst på boden?? Eg er garantert ikkje alene *mohaaa* Fortell meg om du også har dette! Hvilket garn brukte du?? Åååå det er herlig å mimre gitt! 🙂 I mange tilfeller kan det jo også være farlig og rotet(?) å mimre for mye *ler*

 

 

* * * *

 

JuHuuu Lykke i heimen! Ikkje bare har nå treningsbagen til Dib kommet i hus med alt innhold inntakt, men me har også fått tak i RIKTIGE LedSpotter som dimmer til alt lyset i stua så NÅ blir det Ljus i heimen gitt! *etterlengtet*. Gleder meg til i kwell når eg bare kan fyre opp! Blir skikkelig digg!! Kanskje eg nå bare kan kvitte meg med den stålampen som nærmer seg antikkalder!? Har liksom ikkje bare lyst å ha den lenger *passer ikkje inn*. Det var forresten på Biltema me fikk tak i de Ledspottene og eg snappet også med meg noe som kan bli ganske utrygt! EN sprayboks med fargen MattSort! Jepp, eg har allerede peilet meg ut et par ting som eg bare må spraye, men,
eg venter til Ali evn sover eller noe før eg angriper hehe Som sagt før: Det er bedre å be om tilgivelse…Hahahaha

Men men, nå er eg i grunnen klar for å strikke eg, hva med deg? Er du i gang for dagen eller hur? Eg nærmer meg hælen sakte men sikkert på sokk nr 2. I morgen skal eg til frisøren og da skal eg også innom Søstrene Grene for eg trenger litt diverse i forhold til å pakke inn disse sokkene når de er ferdig 🙂 Farlig butikk forresten! Meeeget farlig, men akk så deilige butikk! Aldri et problem å finne noe eg bare må ha med meg hjem! Utover det skal det bli deilig å kvitte seg med litt hår! Når håret rekke meg heeelt ned til øverst på låret, altså rett under rompa,
DA er det på tide å finne frem saksa! Gleder meg 🙂

 

 

LAG EN DIGG KWELL

 

 

 

 

Go`klem fra ei Spent Vibbedille 🙂

1 kommentar

Siste innlegg