Hva er ditt drømmeteppe?

Designet av Marken of The Hat & I

 

Eg har i grunnen kun 1 teppe som eg kan legge på sofaen, ja som eg har strikket selv, og det er COP Teppet
Det tok meg en evighet å strikke, men det er så stilig! Akkurat nå er fargene litt feil i forhold til stua så eg burde jo absolutt fått meg et annet. Mang en gang har eg drømt om å strikket ett til fordi det er et skikkelig kjekt teppe
å strikke selv om det tar tid. Liker konstruksjonen på det, har vel i grunnen oppskriftene til de fleste teppene til Woolly Thoughts. Hadde jo en drøm om å strikke alle…Ikkje sant!

Men ok, teppet over her! Åååå eg og vil ha det! Eg vet det hadde blitt et problem å hekle for meg om eg skulle hatt likt…Her snakker me farger i ren tilfeldig rekkefølge, eller helt uten rekkefølge egentlig…og det er der det blir et problem for meg! Eg faller jo alltid inn under et eller annet system og da blir jo ikkje teppet som eg selv ønsker…Rart det der…

Startet ganske nylig på dette teppet…Har ikkje kommet så mye lenger ennå, men eg liker måten det er strikket på, men ser jo med en gang at eg faller inn i et mønster hva gjelder lappene…

 

 

 

Designet av Marken of The Hat & I

 

Eg ønsker meg et teppet som er strikket, eller heklet,
helt uten mål og mening…

 

 

 

Designet av Marken of The Hat & I

 

Dette teppet er heklet i mange forskjellige flerfargede nøster, mer fargekaos skal man lete lenger etter. Helt fantastisk, og disse fargevalørene hadde vært perfekt her i sofakroken 🙂 Tykkelsen på garnet som er brukt er helt perfekt, ca 100 m pr 50 gr, men eg hadde jo ikkje valgt akkurat det garnet…100% Acryl...men fargene ville eg hatt ♥

 

RENOIR`s RIPPLE
Bildene over
Str 127 cm X 157 xm

 

 

* * * *

 

 

Ok, hvis eg ser bort fra ryggen er formen tilbake – Bedre enn i går i allefall! Måtte legge meg igjen i går, en ting at ryggen er vondt, men kvalmen slo meg helt ut…så eg havnet til sengs og våknet ikkje før kvart på 3!! Eg som skulle på strikkekafé og greier!! Irriterende! Ble bare sittende inne på Hobbyrommet å glo et par timer, drakk ingefær og svelget! Jaja, kom meg nå etter hvert i dusjen og fikk i meg noen salte kjeks så det ble jo bedre. Satte på serie og ble sittende å pakke Strikkefisk 🙂 Sånn dillearbeid liker eg jo.

Siden eg hadde sovet mye på dagen ble det langt på natt før eg kom meg i seng og ble sittende med Cernit omtrent til eg sovnet, 2 frosker ble til! Jadda! Faktisk ble de ganske så søte! Får nå se om de blir monterte
og ferdige i dag, muligens det blir noen flere figurer 🙂 Utover det blir det nok en rolig dag, heftig kvalme tar på energinivået, men det blir nok bedre 🙂

 

 

HUSK Å KOS DEG!

 

 

 

Go`klem fra Vibbedille 🙂
Vibbedille på Instagram

3 kommentarer

Siste innlegg